منابع طبیعی و جنگل‌ها ثروت ماندگار است

منابع طبیعی میراثی است که از گذشتگان به ما رسیده و ما می‌بایست به نسل آینده این منابع را تحویل دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ حسین سنجرانی فرماندار سرخس در مراسم کلنگ زنی پاسگاه حفاظتی منابع طبیعی گفت: منابع طبیعی و جنگل‌ها ثروت ملی ماست که ماندگار است و می‌بایست منابع طبیعی و جنگل‌های خدادادی را به نسل آینده این منابع را تحویل دهیم.


وی با تشریح مشکلات حوزه منابع طبیعی شهرستان افزود: چارت سازمانی منابع طبیعی سرخس با کمبود امکانات موتوری و خودرویی روبرو است که می‌طلبد در این بخش اداره کل منابع طبیعی راهکار‌هایی را برای حل این مشکل اتخاذ نماید، زیرا شهرستان مشارکت خود را در حوزه اعتبارات اجرایی ساخته است.

فرماندار سرخس گفت: منابع طبیعی نیازمند توسعه است و شاهد هستیم این اداره بیشترین اعتبارات در استان را از سرخس برخوردار است و می‌بایست اداره کل منابع طبیعی مشارکت بیشتری را در حوزه شهرستان داشته باشد.

سنجرانی افزود: اجرای راهبرد سیاست‌های شهرستان از مهمترین برنامه‌های دولتمردان در سرخس است و آستان قدس و منابع طبیعی باید بر اساس راهبرد‌های اتخاذی شهرستان گام بردارند.

وی گفت: شهرستان آماده بهره گیری از سایر امکانات دولتی برای ساخت پاسگاه حفاظتی منابع طبیعی را دارد و تلاش می‌شود با مشارکت سایر دستگاه‌های مرتبط عملیات ساخت این پاسگاه تسریع یابد.
 
انتهای پیام//م.ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار