استاد حوزه و دانشگاه:

افزایش کمیت زائران اربعین مورد توجه باشد/ کیفیت مراسم پیاده روی ارتقاء یابد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: باید روی موضوع کمیت زائران اربعین تاکید کرد زیرا هنوز در این حوزه کمبود فعالیت داریم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان ظهر امروز در جلسه سخنرانان، مداحان، مدیران و خادمان موکب‌های مراسم اربعین‌حسینی اظهار داشت: پیشنهادات محتوایی برای بهتر شدن مراسم اربعین دارم. افزایش زائرین اربعین بسیار مطلوب است اما این موضوع هنوز جای کار دارد.

وی با بیان این که کمیت برای ما اهمیت دارد، تصریح کرد: باید روی موضوع کمیت زائران اربعین تاکید کرد زیرا هنوز در این حوزه کمبود فعالیت داریم و شما باید مردم را به حضور در اربعین ترغیب کنید.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: نکته بسیار مهم این است که وقتی کمیت زائران اربعین افزایش یابد کمیت خادمان نیز افزایش یابد و کسانی که در هیئت حضور ندارند در این فضا حضور پیدا می‌کنند و این فضا بسیار سازنده است. از هیئت رزمندگان می‌خواهیم در این ارتباط اقدامات تبلیغاتی انجام دهد و شرکت در پیاده‌روی کربلا وارد فرهنگ مردم شود.

 حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان گفت: در مورد کیفیت برگزاری این مراسم نیز باید آداب‌سازی انجام شود و سننی را احیا کرد. در مراسم اقشار مختلفی حضور پیدا می‌کنند و آداب‌سازی اهمیت داشته و هیئت رزمندگان در این راستا مطلبی را چاپ کند و سخنرانان موضوع آداب زیارت را در سخنرانی‌ها بیان کنند.

انتهای پیام/ب

حضور حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.