رئیس فدراسیون اسکی کشور؛

اردبیل قطب اسکی کشور می شود

رئیس فدراسیون اسکی کشور گفت: اردبیل به دلیل پتانسیل خوب جغرافیایی می تواند قطب اسکی روی چمن و روی برف در کشور باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید عبدی افتخاری، رئیس فدراسیون اسکی کشور در محمع سالانه هیئت اسکی استان اردبیل افزود: استان اردبیل با وجود شرایط آب و هوایی و شرایط جغرافیایی، استعدادهای بالقوه و همچنین پیست الوارس می تواند از قطب های خوب اسکی کشور باشد.

وی افزود: بزرگترین طرح فدراسیون و مهمترین آن استعداد یابی برای سنین 9تا 13سال می باشد که برای استان های مستعد و در فصل مورد نظر مربیان مقیم برای استان ها خواهیم فرستاد.

رئیس فدراسیون اسکی کشور خاطر نشان کرد: با همکاری اداره آموزش و پرورش در استان ها مربیانی از طرف فدراسیون به این استان خواهیم فرستاد تا زمینه رشد دانش آموزان را شناسایی و در جهت آن اقدام کند.

افتخاری اضافه کرد: برای پیشرفت ورزش در هر رشته ای باید منیت ها را کنار گذاشته و همه دست به دست هم و در کنار هم باید برای پیشرفت ورزش کمک کنیم.

رئیس فدراسیون اسکی در ادامه با حضور درمحل تمرین از تمرینات اسکی‌بازان روی چمن فندقلو این استان نیز بازدید کرد و گفت: برای تجهیز پیست اسکی روی چمن فندقلو نمین و پیست اسکی روی برف آلوارس سرعین دستوراتی اتخاذ خواهیم کرد تا بتوانیم این استان را برای مسابقات کشوری و بین المللی آماده کنیم.

 

انتهای پیام/ح

پیست آلوارس می تواند از قطب های خوب اسکی کشور باشد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.