رونمایی از ۱۲ اتوبوس درون شهری جدید شهر اراک + عکس

در مراسمی از ۱۲ دستگاه اتوبوس درون شهری شهر اراک رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ عباسی شهردار اراک در مراسم رونمایی ۱۲ دستگاه اتوبوس درون شهری شهر اراک گفت: این اتوبوس‌ها که امروز رونمایی شد از روز جمعه با جابجایی نمازگزاران نماز جمعه شهر اراک وارد ناوگان اتوبوس رانی شهر اراک می‌شوند.

رونمایی از ۱۲ اتوبوس درون شهری جدید شهر اراک + عکس

عباسی افزود:این ۱۲ اتوبوس بخشی از ۵۰ اتوبوسی است که قرار است در راستای کاهش آلودگی هوا به ناوگان اتوبوس رانی شهر اراک افزوده و ناوگان اتوبوس رانی شهر اراک نوسازی شود.

وی اضافه کرد: از ویژگی‌های این اتوبوس‌ها داشتن سطح ویژه سوار شدن معلولان، جذب کننده ذرات معلق در هوا در راستای کاهش الودگی هوا و مجهز بودن به دوربین در داخل و بیرون اتوبوس برای تسلط بیشتر راننده است.

شهردار اراک ادامه داد: با توجه به دریافت وام از پست بانک ایران و امضاء قرارداد با دو شرکت برای خرید اتوبوس‌ها ناوگان اتوبوس رانی اراک در مجموع با ۱۹۰ دستگاه اتوبوس نوسازی و به مردم خدمت رسانی می‌کند.

بیست ویکم مرداد امسال صباغی عضو هیئت مدیره پست بانک ایران  در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ از اختصاص ۲۸۲ میلیارد ریال تسهیلات از طرف پست بانک ایران برای خرید و نوسازی ۵۰ دستگاه اتوبوس در شهر اراک خبرداد و افزود: مقرر شده ۱۲ دستگاه زودتر از موعد تحویل داده و به ناوگان حمل و نقل شهری شهر اراک اضافه شود.


انتهای پیام /ج


ملحق شدن ۱۲ اتوبوس به ناوگان درون شهری اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.