استاندار مازندران اعلام کرد:

اقتدار ایران مدیدون از جان گذشتگی و رشادت شهدا و ایثارگران

شهدا ، جانبازان و ایثارگران با از جان گذشتگی و رشادت ایرانی اسلامی  را برای همیشه بیمه کردند.

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربیع فلاح استاندار مازندران در مراسم تجلیل از آزادگان ساروی از صبر و استقامت آزادگان در دوران اسارت تقدير و تشكر کرد گفت : جامعه بايد از توانمندی های ایثارگران بعنوان نیروهای موثر و دلسوز در پیشبرد امور بهره بيشتری ببرد.

وی با بیان اینکه آرامش ما به واسطه خون پاک شهدا و ايثار و مقاومت جانبازان و آزادگان است افزود: شهدا و ایثارگران مملکت ما را برای همیشه بیمه کردند.

 استاندار مازندران گفت: آزادگان دلاور و سرافراز با الهام از مکتب انسان ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و با درس گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه ساز حضرت زینب (س) که اسوه صبر و پایداری بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.

 

رضایی رئیس بنیاد شهید و امور ایثار‌گر‌ان مازندران با اشاره به اینکه یاد و خاطره آزادگان هم زمان با ۲۶ مرداد‌ماه، سالروز ورود نخستین گروه از آنان به میهن اسلامی با برگزاری برنامه‌های مختلف گرامی داشته می‌شود، گفت: آزادگان مازندران مانند دیگر آزادگان کشور، با تحمل اسارت در کشور غریب، حقانیت جمهوری اسلامی ایران و دفاع مقدس را به جهانیان نشان دادند و با تحمل اسارت در خاک کشور دشمن به انتشار و تبیین آرمان‌ ها و ارزش‌های نظام اسلامی اقدام کردند.

وی افزود: ۲ هزار و ۳۸۴  آزاده مازندرانی در دوران دفاع مقدس در اسارت رژیم بعثی عراق بودند.

وی بابیان اینکه مراسم تجلیل از آزادگان در همه شهرستان از ۲۳ مرداد ماه آغاز شده  و تا ۲۷ مرداد  ادامه دارد. افزود: برگزاری برنامه تقدیر از آزادگان، برگزاری مسابقات ورزشی و ارسال پیامک‎‌های مناسبتی بخشی از برنامه‌های ما برای گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور است.

 روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، میهن اسلامی شاهد حضور آزادگان سرافرازی بود که پس از سال‌ ها اسارت در زندان‌ها و اسارتگاه‌ های مخوف رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.

انتهای پیام/ م

بیمه جامعه اسلامی با رشادت شهدا و ایثارگران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.