گل محمدی: مقابل نفت با تمام وجود برای پیروزی می جنگیم/ رای حاتمی کار ما را سخت کرد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: نفت تیم ضعیفی نیست و به همین دلیل برای کسب پیروزی با تمام وجود می جنگیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما 3 بازی نتوانستیم امتیازی بگیریم درحالی‌که اگر باتجربه تر بودیم می‌توانستیم حداقل 5 امتیاز کسب کنیم.

وی افزود: درهرصورت باید فردا با تمام وجود برای کسب 3 امتیاز تلاش کنیم و می‌دانیم که کار راحتی نداریم. نفت تیم خوبی است و مقابل تیم ضعیفی بازی نداریم.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا یک بازی رو به جلو و خوب انجام دهیم و از موقعیت‌ها به نحو احسن استفاده کنیم. گرفتن 3 امتیاز بازی فردا ضروری است و نباید مقابل نفت غافلگیر شویم.

گل محمدی درباره محرومیت فرزاد حاتمی تأکید کرد: من نسبت به رأی صادره منتقدم. کار فرزاد حاتمی اصلاً موردپسند ما نبود و همه ما این موضوع را می‌دانیم. ولی اینکه باشگاه را محروم کنیم رأی خوبی نبود و باید وضعیت باشگاه ما را مدنظر قرار می‌دادند. ما از ابتدای فصل مشکلاتی داشتیم و نباید این‌چنین رأیی صادر می‌شد. این موضوع کار ما را سخت کرد ولی باید شرایط را بپذیریم و بجنگیم.

وی گفت: تا آخرین توان ادامه می‌دهیم و با همه وجود تلاش می‌کنیم تا تراکتور را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.

گل محمدی اظهار داشت: هواداران تراکتور درک و شعور و فهم فوتبالی خود را به همه ما ثابت کردند و نشان دادند که چه هواداران متعصبی داریم. ما شرمنده این هواداران هستیم و باید بهتر از این نتیجه می‌گرفتیم. امیدوارم فردا با حمایت آن‌ها بتوانیم نتیجه موردنیاز را کسب کنیم. آن‌ها به خوبی شرایط ما را درک می‌کنند و افتخار می‌کنیم که چنین هواداران متعصبی داریم و قرار نیست این مشکلات پابرجا بماند.

سرمربی تیم تراکتورسازی درمورد کیفیت زمین چمن ورزشگاه یادگار امام تصریح کرد: من از هیئت فوتبال تشکر می‌کنم که زمین چمن را یک بار قبل بازی در اختیار ما قرار می‌دهند. کیفیت چمن هم فکر نمی‌کنم بهتر از این شود. از وضعیت چمن رضایت دارم و درهرصورت شرایط موجود بهترین حالت ممکن است و باید از آن‌ها تشکر کرد.

وی درمورد ضعف تراکتورسازی در خط حمله تأکید کرد: بااینکه ما فقط یک گل زدیم ولی 13،14 موقعیت خوب در دیدارهای اخیر ایجاد کردیم. شاید بازیکنان ما به خاطر شرایط موجود تحت‌فشار باشند ولی امیدوارم اتفاقات خوب برای ما رخ دهد و گلزنی های تیم ادامه یابد.

گل محمدی درباره عملکرد فرزین گروسیان گفت: گروسیان درون دروازه ما می‌ماند. او اولین سال حضورش در ترکیب تیم ماست و نیاز به زمان دارد. او به‌مرور زمان باتجربه می‌شود و اعتمادبه‌نفس بیشتری کسب می‌کند. هادی محمدی، سینا عشوری و عارف آغاسی مصدومان تیم ما هستند.

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: ضد حمله شرایط خاصی دارد که باید بازیکن سرعتی داشته باشیم و در انتقال توپ به جلو موفق باشند. خط دفاعی ما کم‌تجربه است و سعی می‌کنیم با نفرات بیشتری دفاع کنیم تا در ضربات ایستگاهی گل نخوریم.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تراکتورسازی پیش از دیدار با نفت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار