رایزنی برای خدمات رسانی بهتر؛

تامین اجتماعی وپست استان قرارداد بستند

در جلسه‌ای که با حضور اکبری مدیرکل پست استان و حسینی مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمان برگزار شد، در خصوص استفاده از خدمات پستی در سیستم بیمه‌ای استان رایزنی شد.

تامین اجتماعی وپست استان قرارداد بستندبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان به نقل از روابط ‌عمومی پست استان کرمان، دراین جلسه مدیرکل پست استان گفت: پست به دنبال ارائه خدمت با کیفیت بالاست وخود را درهمه زمینه ها متعهد می داندکه قراردادهای که به امضاء برسدبه نحو احسن اجرایی کند تا طرف مقابل راضی و وجه پست احیاء شود.

اکبری افزود:پست کرمان درهمه زمینه ها آمادگی دارد به عنوان رابط تامین اجتماعی درکل استان خدمات رسانی مطلوبی ارائه کند تا تعزیرات حکومتی به وظیفه ذاتی خود برسد.

مدیرکل پست استان با اشاره به این موضوع که شبکه پستی مویرگی درسطح استان و باتوجه به بانک های کدپستی می تواند درخصوص تایید اطلاعات مکانی همکاری مناسبی داشته باشد .

اکبری تصریح کرد: نگاه جامعه امروز نسبت به امور پست متحول شده و ما تلاش می نمائیم که خدمات نیابتی دستگاه های اجرایی را به نحو مطلوب به سرانجام برسانیم .

وی همچنین از وضعیت پست استان وتشریح خدمات وسرویس های نوین پستی پرداخت و گفت: استفاده از فناوری اطلاعات را سرلوحه خدمات نوین پستی در استان قرار داده شده تا بتوان خدمات مطلوب وبهتری به مشتریان ارائه کرد.

انتهای پیام/ح

 تفاهم نامه پست وتامین اجتماعی برای خدمات رسانی بهتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار