راه اندازی سامانه جامع انبار‌ها برای ثبت اطلاعات انبار باغداران

اطلاعات انبار کالای صاحبان مزارع و باغات مازندران در سامانه جامع انبار‌ها ثبت می‌شود.

راه اندازی سامانه جامع انبار‌ها برای ثبت اطلاعات انبار باغدارانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، محمد محمدپور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: صاحبان مزارع و باغات مستقر در روستا‌های استان باید به منظور ثبت رسید، حواله و موجودی انبار‌های خود در سامانه جامع انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا نام نویسی کنند.

وی به انعقاد تفاهم نامه فیما بین دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان و اداره کل پست استان اشاره کرد و افزود: کدپستی با همکاری شورا‌های اسلامی روستا‌ها رایگان به صاحبان مزارع و باغات در حداقل مدت زمانی اختصاص داده می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: همه اشخاص حقیقی و حقوقی عرضه کننده کالا نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه جامع انبار‌ها و نگهداری کالا اقدام نکنند علاوه بر اینکه مشمول مجازات‌های قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز می‌شوند عمل مرتکبان، احتکار محسوب شده و بر اساس قوانین تعزیرات حکومتی و نظام صنفی با آن‌ها برخورد خواهد شد.

محمدپور عمران افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه احتکار، امتناع از فروش و عرضه کالا، گرانفروشی و درج نکردن قیمت مراتب را به شماره ۱۲۴ این سازمان اعلام کنند.
انتهای پیام/آ


لزوم ثبت اطلاعات مزارع و باغات استان در سامانه جامع انبار‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.