باتلاش ماموران پلیس رودبار؛

شرور مسلح فراری به دام افتاد

با هوشیاری و اقدامات اطلاعاتی و ‌پلیسی ماموران پلیس آگاهی شهرستان رودبار جنوب، شرور و قاتل مسلح فراری بعد از یک هفته از ارتکاب جرم دستگیر شد.

شرور و قاتل مسلح فراری به دام افتادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ رضا فیروز بخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب  گفت: با تلاش ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی رودبارجنوب شرور و قاتل مسلح و فراری که به اتهام شرارت و در آخرین جرم خود به اتهام قتل کودک ۷ساله رودباری از ۷روز پیش تحت تعقیب بود دستگیر شد.

وی افزود: به علت فرار قاتل به شهرستانهای مختلف و تغیر متوالی محل اختفای وی، اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری وی با کندی صورت میگرفت تا اینکه پرونده جهت رسیدگی به صورت ویژه در اختیار دایره جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: سرانجام بعد از یک هفته کار اطلاعاتی و استفاده از منابع محلی و بانکهای اطلاعاتی در نهایت شرور و قاتل مسلح فراری شب گذشته توسط ماموران پلیس آگاهی و با همکاری ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی در عملیاتی غافلگیرانه در حومه شهرستان جیرفت با همکاری پلیس آگاهی آن شهرستان دستگیر شد.

فیروزبخت گفت: این شرور و قاتل مسلح که از مجرمین سابقه دار نیز میباشد، قتل مسلحانه، تهدید، شرارت و اخلال در نظم عمومی، سرقت مسلحانه، حمل سلاح ممنوعه و تیراندازی ایذایی و جرحی و غیره را در پرونده خود دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب در پایان ضمن اشاره به این مطلب که دستگیری این قاتل و شرور فراری باعث خوشحالی مسئولین و مردم شده است اظهار داشت: پلیس به هیچ وجه اجازه جولان دادن به هنجار شکنان و مخلین نظم و امنیت را نمی دهد.

انتهای پیام/ح

شرور فراری در دام پلیس رودبار اسیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار