برنامه های تلویزیونی مرکز سمنان 24 ساعته شد

پخش برنامه های شبکه استانی سیمای مرکز سمنان با حضور معاون امور استان های سازمان صدا و سیما از امروز 24 ساعته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد منتظرحجت مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان با اعلام این خبر گفت : از امروز چهارشنبه 25 مرداد ماه 96 ساعت پخش برنامه های سیمای مرکز سمنان از 16 ساعت به 24 ساعت ارتقاء یافت .


 علی دارابی معاون امور استان های سازمان صدا و سیما هم با ابراز خرسندی از 24 ساعته شدن پخش برنامه های سیمای مرکز سمنان گفت : شبکه های استانی هویت دارند و مردم در استان ها با شبکه های استانی زندگی می کنند.


وی به ظرفیت های مناسب استان سمنان اشاره کرد و گفت : تامین آب یکی از مشکلات مهم استان سمنان است که رفع آن باید در دستور کار قرار گیرد .


همزمان با 24 ساعته شدن پخش برنامه های سیمای مرکز سمنان ، با حضور علی دارابی معاون امور استانهای صدا و سیما ، آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و محمد رضا خباز استاندار ، 40 پروژه پروژه فنی ، عمرانی و رسانه ای در صدا و سیمای مرکز سمنان به بهره برداری رسید


مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان گفت : پوشش تلویزیونی دیجیتال TS3 شهرستان های سمنان ،دامغان ،گرمسار وپوشش تلویزیون شهری و روستایی شبکه های دیجیتال DVB-T در 11 ایستگاه استان ، بازسازی تاسیسات 3 ایستگاه پر قدرت تلویزیونی و 6 ایستگاه متوسط در سطح استان ، بازسازی استودیوی پخش رادیو و نودال دیجیتال مرکز، راه اندازی سرورها و استوریج های صدا و سیمای این مرکز و ساختمان بسیج رسانه که با مشارکت سپاه استان ساخته شده ، از مهمترین طرح هایی بود که با حضور علی دارابی در سمنان افتتاح شد.


منتظر حجت ، هزینه اجرای این طرح ها را بالغ بر 54 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: 40 میلیارد و 200 میلیون ریال از این اعتبار از محل منابع ملی و مابقی از محل منابع استانی تامین شده است .


به گفته مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان ، با بهره برداری از این طرح ها علاوه بر افزایش کیفیت تولید و پخش صدا و تصویر ، پوشش دیجیتال برنامه های رادیویی و تلویزیونی در استان سمنان از میانگین کشوری 85 درصد به 87 درصد افزایش می یابد.


انتهای پیام / ه


سفر معاون امور استان های سازمان صدا و سیما به سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار