شاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

بزرگراه نیایش جمعه به نام مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: دلیل تغییر زمان نامگذاری بزرگراه نیایش به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی جابجایی مکرر در شروع به کار شورای جدید است.

بزرگراه نیایش جمعه به نام مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی می‌شودمجتبی شاکری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در بحث تغییر نام بزرگراه نیایش به نام مرحوم  آیت الله هاشمی رفسنجانی در جلسه ای که محسن هاشمی هم در آن حضور داشت، طبق گفته خود هاشمی، زمان مناسب این نامگذاری دوم شهریور ماه مصادف با سالروز تولد مرحوم اعلام شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: ما به عنوان شورا وظیفه ی تصویب طرح را داریم و بعداز آن وقتی که طرح ابلاغ می‌شود، منقطع شده و در حیطه اختیارات شهرداری جهت اجرا قرار می گیرد.

شاکری ادامه داد: بنده فکر می‌کنم دلیل این تغییر زمان و جلو افتادن تغییر نام اتوبان نیایش به نام مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی که امروز دعوت نامه اش به دست بنده رسید و روز جمعه ساعت 5 عصر مشخص شده است، همین تغییر و جابجایی‌های مکرر آغاز به کار شورا و شهردار جدید است.

وی افزود: در آخرین گفته ها قرار شد که فعالیت شورای چهارم در آخر مرداد ماه پایان یابد و شروع به کار شورای جدید از ابتدای شهریورماه آغاز شود، بنابراین شهرداری هم احتمالا برای اینکه این مصوبه روی زمین نماند و رونمایی انجام شود، زمانبندی را از دوم شهریورماه به بیست و هفتم مرداد تغییر داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۰۰ ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
سالها بزرگراه نیایش بود. برای چی نام به آن قشنگی را میخواهند تغییردهند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
چه خوب
آخرین اخبار