فرهنگ سازی از رسالت های شورای فرهنگ عمومی در جامعه است.

امام جمعه دهلران فرهنگ سازی در جامعه را ازجمله رسالت های مهم شورای فرهنگ عمومی در ابعاد مختلف جامعه دانست.

فرهنگ سازی از رسالت های شورای فرهنگ عمومی در جامعه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، حجت الاسلام سید محسن موسوی در نشست شورای فرهنگ عمومی دهلران گفت : همه باید تلاش کنند تا فرهنگ عمومی جامعه تقویت شود تا شاهد رشد و توسعه فرهنگی بیش از پیش جامعه در ابعاد مختلف باشیم.

وی تقویت فرهنگ محلی و پرهیز از سنت های ناروا را مهم دانست و افزود: نقش شورای فرهنگ عمومی، بزرگان و متنفذین در این زمینه از اهمیت زیادی برخوردار است و باید به این مهم توجه جدی داشته باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دهلران توجه به حجاب و عفاف و تقویت این مهم در جامعه را یادآور شد و افزود: مدارس، دانشگاه ها، خانواده ها، اصناف و بازاریان، دستگاه های فرهنگی و متولیان باید همت خود را به این مهم معطوف کنند.

وی تاکید کرد : ایجاد خانه های عالم در روستاهای و بخش های دور افتاده و اعزام روحانی به این مناطق از دیگر درخواست های شورای فرهنگ عمومی است.

فرماندار دهلران نیز در این نشست گفت: نقش شورای فرهنگی عمومی در جهت تاثیر بر مسایل فرهنگی شهرستان مثبت است و باید از این ظرفیت بخوبی در راستای اهداف مد نظر استفاده کرد.

سید حسینعلی موسوی هدف گذاری و برنامه ریزی را از مهم ترین موضوعات در شورای فرهنگ عمومی دانست و افزود: باید تلاش شود تا همه دستگاه های عضو و با بهره گیری از همه ظرفیت ها این اهداف محقق شوند و شاهد تاثیرگذاری تصمیمات این شورا در جامعه و نمود عینی آن در جامعه باشیم.


انتهای پیام/ه


نشست شورای اداری در دهلران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.