نخستین واحد پرورش شترمرغ در ملکشاهی راه اندازی شد

مدیر جهاد کشاورزی ملکشاهی گفت: نخستین واحد پرورش شترمرغ در این شهرستان با سرمایه گذاری چهار میلیارد ریالی بخش خصوصی راه اندازی شد.

نخستین واحد پرورش شترمرغ در ملکشاهی راه اندازی شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، حیدرعلی حسینی اظهار کرد: این واحد پرورش شتر مرغ با ظرفیت اولیه 100 رأس برای نخستین بار در سطح شهرستان توسط بخش خصوصی و در سطح پنج هکتار از اراضی راه اندازی شده است.


وی افزود: هم اکنون این واحد پرورش شترمرغ فعالیت خود را با اشتغالزایی چهار نفر آغاز کرده و در صورت بالا بردن تعداد زمینه اشتغال بیشتری را خواهد داشت.


مدیر جهاد کشاورزی ملکشاهی با بیان اینکه پرورش شترمرغ با توجه به ارزش گوشت قرمز دارای صرفه اقتصادی است، تاکید کرد: جهاد کشاورزی از هرگونه سرمایه گذاری بخش خصوصی با ارائه تسهیلات حمایت می کند.


علی حسینی یادآور شد: شهرستان ملکشاهی با دارا بودن اقلیم مناسب از ظرفیت و استعداد مناسبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه پرورش طیور و ماکیان برخوردار است.


شهرستان ملکشاهی با دارا بودن 140 هزار رأس دام سبک ، 38 مرغداری صنعتی ، 64 گاوداری صنعتی و نیمه صنعتی ، سه واحد پرورش ماهی و چندین واحد پرورش کبک و مرغ خانگی و تولید سالانه 13 هزار تن محصولات دامی و طیور از قطب های تولید گوشت قرمز و سفید در استان ایلام است.


انتهای پیام/ه


پرورش شترمرغ در ملکشاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.