جذابیت مرز بین المللی مهران برای زائران اربعین حسینی

جانشین ستاد عتبات عالیات کل کشور گفت: مرز بین المللی مهران مرز اول تردد زائران در ایام اربعین حسینی است و جذابیت خاص خود را دارد.

جذابیت مرز بین المللی مهران برای زائران اربعین حسینی

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سردار مسعود شوشتری در دیدار با استاندار ایلام اعلام کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات در سال جاری مسئول کمیته اسکان و تغذیه زائران اربعین حسینی است، تمام تلاش ما خدمات بیشتر و بهتر با برنامه منسجم و دقیق نسبت به سال‌های گذشته به زائران اربعین است.


وی هدف اصلی سفر به استان ایلام و دیدار با استاندار را ایجاد برنامه ریزی های مناسب و هماهنگی‌ بیشتر در خصوص موضوعاتی از قبیل اسکان و تغذیه شرکت کنندگان در کنگره بزرگ اربعین حسینی اعلام کرد.


جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با اشاره به آمادگی مرز خسروی برای ایام اربعین امسال و تردد زائران از این مرز به عنوان مرز کمکی یادآور شد: مرز خسروی نیز در حال آمادگی برای همایش بزرگ اربعین حسینی است اما مرز بین المللی مهران به عنوان مرز اول تردد زائران جذابیت خاص خود را برای زائران آقا اباعبدالله الحسین(ع) حفظ کرده است.


سردار شوشتری با اشاره به برنامه ریزی های مراسم اربعین امسال گفت: تلاش جدی داریم مشکلات سر راه زائران برطرف شود و با آسوده‌خاطری بیشتری تردد کنند.


استاندار ایلام نیز در این دیدار گفت: امیدواریم با نقش‌آفرینی ستاد بازسازی عتبات عالیات شاهد به حداقل رسیدن برخی مشکلات باشیم تا زائران به سوهلت بتوانند در این کنگره بزرگ حضور یابند.


محمدرضا مروارید با بیان اینکه ساماندهی موکب ‌ها کار بزرگی است که به ستاد بازسازی عتبات واگذار شده است، افزود: کمک و تجهیزات لازم به برای ایجاد تاسیسات لازم در مرز مهران انجام خواهد شد و هماهنگی‌های خوبی با کشور عراق در این زمینه انجام گرفته است.


انتهای پیام/ه


تردد زائران در مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.