رونمایی از سامانه شورایاوران در مشهد

از سایت شورایاوران به منظور استفاده از خرد جمعی و با امکان دسترسی آسان مردم و نخبگان جامعه در مشهد رونمایی شد.

رونمایی از سامانه شورایاوران در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ سید کمال سروی‌ها رئیس شورای شهر مشهد در آیین رونمایی از سایت شورایاوران گفت: سامانه شورایاوران به همت گروه مشاوران جوان شهرداری طراحی شد و مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد نیز آن را تکمیل کرد؛ با حمایت اعضا شورا این سامانه فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرد و هم‌اکنون شاهد رونمایی از این سامانه هستیم.

سروری‌ها ضمن تاکید بر لزوم دسترسی آسان مردم به این سامانه، گفت: باید نخبگانی که مطالعات، اطلاعات یا تدریس در عرصه مشخصی دارند از طریق این سامانه در مدیریرت شهری نقش ایفا کنند و این امر بسیار با ارزش است.


رئیس شورای شهر مشهد ادامه داد: هنگامی که در کمیسیون‌های شورا افراد نخبه‌تر و قوی‌تری حضور دارند باید فضایی فراهم کنیم که از خرد جمعی آن‌ها بهره ببریم.

وی گفت: با فعال شدن این سایت شاهد یک جهش در مدیریت شهری خواهیم بود؛ با فراگیر شدن و استفاده از ظرفیت نخبگان در کنار کمیسیون‌های شورا، اتفاق خوبی روی خواهد داد.

سروی‌ها افزود: هرچه بتوانیم از نخبگان و مردم در مدیریت شهری استفاده کنیم و بسترسازی‌های لازم را در این زمینه انجام دهیم، فعالیت‌های ما موثرتر خواهد بود و در غیر اینصورت باخته‌ایم.


انتهای پیام//ف. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.