مقدسی در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت:

جوان گرایی و استفاده از زنان در سطوح مدیریتی از برنامه‌های شریعتمداری است

نماینده مردم اراک گفت: استفاده از ظرفیت‌های دریا، توسعه اشتغال روستایی، سرمایه گذاری خارجی و جوان گرایی از برنامه‌های وزیر پیشنهادی است.  

جوان گرایی و استفاده از زنان در سطوح مختلف مدیریتی از برنامه‌های شریعتمداری استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمهدی مقدسی نماینده مردم اراک در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در موافقت با محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: اعضای کمیسیون صنایع، متفق القول از شریعتمداری حمایت می کنند چراکه وزیر پیشنهادی به انسجام تیم اقتصادی دولت اعتقاد داشته و خوشبختانه با سایر وزرای پیشنهادی هم هماهنگی لازم را دارد.

نماینده مردم اراک افزود: شریعتمداری به اقتصاد مقاومتی به عنوان یک سند بالادستی اعتقاد دارد و همچنین فرمایشات و بیانات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

مقدسی تصریح کرد: توجه به سرمایه گذاری خارجی، تشکیل کنسرسیوم صادراتی و تقویت شرکت های صادرات محور، تقویت بخش دانش بنیان، اعتقاد به اقتصاد دریامحور، اعتقاد به برنامه ششم توسعه، توجه به اشتغال روستاها، توجه به صنایع ریلی، بحث مبارزه با قاچاق کالا، افزایش نرخ ارزش افزوده در بحث صنعت و تقویت واحدهای معدنی از عمده ترین برنامه های شریعتمداری در کابینه دوزادهم دولت است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه پرونده وی در بحث بازرگانی درخشان است ما از آقای شریعتمداری قول گرفتیم که به بخش صنعت و معدن نیز توجه ویژه ای داشته، موانع تولید را رفع کند و فضای کسب و کار را بهبود بخشد.

نماینده مردم اراک بیان داشت: در بحث مسائل محیط زیست نیز قرار است کارهایی از سوی وزیر پیشنهادی انجام شود، همچنین جوان‌گرایی و استفاده از زنان در سطوح مختلف مدیریتی از برنامه های وزیر پیشنهادی است. 

مقدسی گفت: تنها وزیری که در برنامه خود اهداف کمی را مد نظر قرار داده شریعتمدار است و ما از این بابت خوشحالیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس تحول اساسی را باتوجه به برنامه ششم توسعه از وزیر پیشنهادی طلب می کنند و امیدوارم همانطور که پیش از این موفق بودیم در این عرصه نیز تجارب مشابهی داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل دومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل سومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار