معاون توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی:

کمک 900 میلیون تومانی حاجیان در عید قربان سال 95

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی گفت : سال گذشته حاجیان در طرح قربانی بیش از 900 میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛، برات سلیمی،معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی درباره نحوه مشارکت خیران در طرح قربانی همزمان با عید سعید قربان، گفت: هموطنان خیر و نیکوکار استان در روز عید سعید قربان می‌توانند گوشت قربانی و نذورات خود را به پایگاه‌ها و ادارات این نهاد در استان تحویل دهند.

سلیمی با تاکید براینکه کمک های جمع آوری شده در روز عید سعید قربان در اولین فرصت بین محرومان استان توزیع می شود،افزود: این کمک ها طبق نیازسنجی صورت گرفته از خانواده های محروم با اولویت ایتام، زنان سرپرست خانوار و سالمندان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه 9 پایگاه اصلی ، کار جمع آوری کمک های مردمی در روز عید قربان را برعهده دارند،گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، دو پایگاه در بجنورد و در شهرستان های اسفراین، شیروان، رازو جرگلان، مانه وسملقان، فاروج ،گرمه وجاجرم نیز هر کدام یک پایگاه برپا می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد، افزود: علاوه بر این مردم نیکوکار استان می توانند برای ارائه کمک های خود در شهرها و روستا ها به 70 مرکز نیکوکاری در مساجد استان مراجعه کنند تا در اسرع وقت در اختیار نیازمندان قرار بگیرد و  واریز وجوهات نقدی نذورات قربانی با شماره گیری سامانه*8877#058# نیز در دسترس خیران قرار دارد.

سلیمی با بیان اینکه پیش بینی شده است در روز عید قربان دو کیلو گوشت بین تمامی خانوارهای محروم استان توزیع شود، گفت : طبق نیاز سنجی انجام شده هم اکنون بیش از دو میلیارد و200 میلیون تومان کمک نیاز است.

انتهای پیام/ط

نیاز بیش از دو میلیارد و200 میلیون تومان کمک به مددجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ر م
۱۵:۱۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۶
خواهش می کنم به ما هم رسید گی گنید