بیگلری در مخالفت با وزیر پیشنهادی دادگستری؛

چگونگی حل مشکلات مناطق محروم در حوزه پزشکی قانونی در برنامه آوایی وجود ندارد

نماینده سقز و بانه گفت: در برنامه آوایی هیچ اشاره به مشکلات مناطق محروم در حوزه پزشکی قانونی، نشده است.

چگونگی حل مشکلات مناطق محروم در حوزه پزشکی قانونی در برنامه آوایی وجود نداردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن بیگلری نمانیده مردم سقز و بانه در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در مخالفت با علیرضا آوایی وزیر پیشنهادی دادگستری، اظهار داشت:  برنامه پیشنهادی آقای آوایی را مطالعه کردم اما راجب مشکلی که بسیاری از مناطق محروم به ویژه کردستان اشاره‌ای نشده است.

بیگلری با بیان اینکه من به دلیل مشکلات پزشکی قانونی با حضور آقای آوایی در وزرت دادگستری مخالف هستم گفت: جنازه‌های ما از روز پنجشبه تا شنبه روی زمین می‌ماند.

مخالف وزیر پیشنهادی دادگستری افزود: فرهنگ ما این است که جنازه باید همان ساعات اولیه و همان روز دفن شود اما به دلیل مشکلاتی که در بخش پزشکی قانونی با آن‌ها مواجه هستیم موجب می‌شود هزاران نفر تا روز شنبه جلوی بیمارستان‌های تجمع می‌کند و آواره و سرگردان شوند.

وی با اشاره به اینکه مردم برای تحویل گرفتن جنازه‌شان باید مسافت‌های چند کیلومتری کوهستانی را بپیمایند افزود: اگر آقای آوایی می‌تواند این مشکل را برای ما حل کند راه‌حلش را اعلام کند در این صورت بنده هم به ایشان رأی می‌دهم.

بیگلری خاطر نشان کرد: موضوع پزشک قانونی به حاد‌ترین و مهمتری مسئله برای ما تبدیل شده و از نمایندگان خواسته شده این مشکل را رفع کنند.

انتهای پیام /

 

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی دادگستری

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل باشگاه خبرنگاران جوان از اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار