اولویت نخست پدیده برگزاری مجمع قانونی سهامداران است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: رئیس هیات مدیره پدیده باید سازوکاری تعریف کند که هر چه سریع تر مجمع قانونی سهامداران برگزار شود.

اولویت نخست پدیده برگزاری مجمع قانونی سهامداران استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد مهدی مروج الشریعه در حاشیه افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و آبزیان در خصوص ادامه روند فعالیت های پدیده پس از انتخاب رییس هیات مدیره افزود: ستاد تدبیر استان نیز به دنبال این است که میزان مداخلات خود را در پدیده کاهش دهد و آن را به صفر برساند و هیات مدیره ای که برخواسته از یک مجمع قانونی سهامداران است، امور مدیریت پدیده را با توجه به همه همکاری های دستگاه های دولتی به دست گرفته و به شرایط مناسب خود بازگردد و با برند خود همچنان به عنوان یک کارگاه بزرگ سرمایه گذاری در کشور فعالیت کند.

وی با بیان اینکه ضرب العجل برگزاری مجمع عمومی را باید هیات مدیره تعیین کند، گفت: نخستین کاری که هیات مدیره باید انجام دهد این است که باید یک مجری به عنوان مدیر عامل انتخاب کند که در این راستا دستورات لازم به هیات مدیره داده شده که در اولین فرصت مدیرعامل را انتخاب کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی با اشاره به بازداشت برخی از سهامداران کلان این مجموعه افزود: در این خصوص نیابتی به دادستانی داده شده و دادستانی آن را براساس مصوبه ستاد تدبیر استان به مجموعه ای از شرکت های داخلی پدیده واگذار کرده و از این جهت مشکلی وجود ندارد.

وی گفت: هیات مدیره بر مبنای ارزش داشتن سهم سهام انتخاب می شود و باید این شرایط فراهم شود.

مروج الشریعه افزود: پدیده باید توسط سهامداران و مدیریت سهامداری خود اداره شود و عملا کار وزارت کشور و دستگاه های دولتی در اعمال انواع مدیریت در پدیده تمام است.

انتهای پیام// م.م

پدیده باید توسط سهامداران و مدیریت سهامداری خود اداره شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.