در دهکده عمران زاینده‌رود صورت گرفت

برگزاری مسابقات چند جانبه کارتینگ رنتال در چادگان

مدیرعامل سازمان عمران زاینده‌رود از برگزاری مسابقات چند جانبه کارتینگ رنتال در گروه‌های سنی در دهکده عمران زاینده‌رود چادگان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن خلیلی  اظهار داشت: مسابقات چند جانبه کارتینگ رنتال روز گذشته با حضور 40 نفر در رده بانوان و آقایان در زمین کارتینگ دهکده عمران زاینده‌رود چادگان برگزار شد.

وی گفت: این مسابقات با حضور ورزشکارانی از استان‌های اصفهان، کرمان، هرمزگان و چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

مدیرعامل سازمان عمران زاینده‌رود تصریح کرد: در مسابقات بالای 15 سال در گروه آقایان احمد فتاحی از شهرکرد، آرش سلطانی از شاهین‌شهر، علی آزم از هرمزگان و در بخش بانوان نگین خسرویان از شهرکرد، شادی اکبریان از اصفهان و معصومه سالاریان از اصفهان مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: در رده سنی زیر 15 سال نیز امیر طاها قاسمی از چادگان، کیانوش معماری از چادگان و علی سلیمانی از اصفهان مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

خلیلی در پایان بیان داشت: این مجموعه ورزشی با تلاش‌های صورت گرفته در چند سال اخیر سرانجام با بهترین شرایط آماده برگزاری مسابقات مهم ورزشی و استفاده شهروندان چادگانی در رشته‌های مختلف از جمله کارتینگ احداث شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.