استاندار سمنان :

شرکت 25 هزار دانشجو ، دانش‌آموز و طلبه استان سمنان در اردوهای جهادی

استاندار سمنان گفت : شرکت ۲۵ هزار دانشجو، دانش‌آموز و طلبه استان سمنان در اردوهای جهادی نشانگر شکل‌گیری حماسه مردمی دیگری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛  محمد رضا خباز استاندار سمنان دربازدید و دیدار با خواهران و برادران بسیجی فعال در اردوی جهادی مناطق محروم جنوب شهرستان دامغان، روستای "توچاهی" که با حضور مسئولان بسیج دانشجویی و سازندگی سپاه استان سمنان، معاون مدیرکل آب و فاضلاب روستایی، معاونان فرماندار، بخشدار امیرآباد و مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دامغان برگزار شد، گفت: اردوهای جهادی میراث گرانبها و ارزشمند و از برکات انقلاب اسلامی است، که از آغازین سال‌های پیروزی انقلاب معرف فرهنگ جهاد و خدمت بوده است.


استاندار سمنان با اشاره به اینکه شکوه خدمت رسانی جهاد سازندگی به ویژه در سالهای ابتدایی پیروزی انقلاب و دفاع مقدس پایه فرهنگ اردوهای جهادی است، افزود: تا پیش از ادغام جهاد با کشاورزی روستاها متولی کارآمد و کاملی به نام جهاد داشت و خدمات این نهاد انقلابی اثرات فراوانی به دنبال داشت.


وی با بیان اینکه حضور جوانان بسیجی با عنوان اردوهای جهادی طی سالهای اخیر در روستاها و مناطق محروم منشا اثرات خیر فراوانی بوده، تصریح کرد: اردوی جهادی و خدمت رسانی به محرومان ابعاد فرهنگی، اقتصادی و عمرانی الگو برداری عملی از سیره و سنت پیامبر اکرم و ائمه اطهار(ع) است.


خباز خطاب به دانشجویان فعال در اردوهای جهادی بیان داشت : قدر توفیقی که پیدا کرده اید را بدانید، خداوند به شما و همرزمانتان در جبهه خدمت رسانی توجه ویژه داشته که در بین این همه دانشجو این راه را برگزیدید و دین خود را به جامعه و کشورتان ادا می کنید.


استاندار سمنان با اشاره به اینکه آمادگی قریب به 25 هزار دانشجو، دانش آموز و طلبه استان سمنان و برنامه ریزی برای ارائه 65 هزار نفر روز خدمت در قالب اردوهای جهادی خود حماسه ای از جنس خدمتگزاری است، افزود: اردوهای جهادی مجاهدت و مبارزه با نفس؛ تقویت روح و شخصیت و آماده شدن برای پذیرش مسئولیت های سنگین و خطیر است.


وی نیاز سنجی روستاها و مناطق محروم و برنامه‌ریزی و تلاش برای رفع مشکلات، صبر و استمرار در فعالیت‌های فرهنگی گروه‌های جهادی با هدف ماندگاری آثار فعالیت‌ها و برنامه محور بودن اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم با رویکرد تکمیل فعالیت گروه‌های جهادی پیشین را از اصلی‌ترین لازمه‌های موفقیت بیش از پیش اردوهای جهادی برشمرد.


انتهای پیام / ذ


جزئیات بازدید استاندار سمنان از اردوی جهادی مناطق محروم جنوب شهرستان دامغان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.