قرجه طیار در موافقت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی:

آخوندی در حوزه مسکن کارنامه قابل قبولی دارد/توسعه خطوط ریلی اولویت وزارت راه است

نماینده مردم گنبدکاووس گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی علاوه بر حوزه راه، در حوزه مسکن هم کارنامه قابل قبولی دارد.

آخوندی در حزوهبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، قرجه طیار نماینده مردم گنبدکاووس در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در موافقت با عباس آخوندی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، اظهار داشت: آخوندی سابقه 8 ساله در وزارت راه و شهرسازی داشته و در کنار آن دارای تجربه اجرایی در پست‌های والای ملی و همچنین آکادمیک و دانشگاهی دارد.

قرجه طیار افزود: وزارت راه و شهرسازی پس از برجام خدمات بسیار بزرگی مانند بازسازی ناوگان هوایی کشاندن کشورهای بزرگ اروپایی پای عقد قرارداد و ... انجام داده است.

وی تصریح کرد: توسعه کشتی‌رانی، راه‌آهن، مسکن و شهرسازی و راه‌سازی باتوجه به افق چشم‌انداز آخوندی انجام شده است.

نماینده مردم گنبد کاووس تأکید کرد: رشد حدود سه برابری ترانزیت، رشد 2.5 برابر ترانزیت کالا، رشد مجموعه هواپیمایی کشور، بهسازی هزار و 400 کیلومتر خطوط ریلی، احداث و تکمیل راه‌های روستایی و اصلی، افتتاح بندر بزرگ در جنوب کشور از دیگر اقدامات وزارت راه و شهرسازی در دولت یازدهم بوده است.

قرجه طیار با بیان اینکه آخوندی کارنامه خوبی هم در حوزه مسکن دارد گفت: در حوزه بافت‌های فرسوده وحاشیه نشین تأمین مسکن اقشار آسیب‌پذیر بخشی از اقدامات وی بوده و همچنین بازنگری طرح جامع مسکن به عنوان نقشه راه این وزارت‌خانه قرار داشته است.

وی با اشاره به برنامه آخوندی برای دولت دوازدهم بیان داشت: توسعه ریلی، جاده‌ای، بازاریابی ترانزیتی برای ارتقای بحث اقتصاد کشور، ارتقای جایگاه ایران در بحث جاده ابریشم و راه‌اندازی ترانزیت در کشور، افزایش ظرفیت بنادر تجاری، فرودگاه‌ها، رشد 500 درصدی ترانزیت ریلی و تبدیل آسمان ایران به عنوان پل ترافیکی بین روسیه و اروپا بخشی از اقدامات آخوندی در دولت دوازدهم خواهد بود.

انتهای پیام /

 

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل دومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
چقدر زمین مفت تا بحال از اخوندی گرفتی ؟
آخرین اخبار