شورای شهر تهران در هفته ای که گذشت؛

روحیه مدیریت شهری آینده را تضعیف نکنیم/ تاریخ یکم شهریور برای شروع کار شورای پنجم استناد قانونی ندارد

مهم ترین اخبار شورای شهر تهران را با یک کلیک مشاهده کنید.

روحیه مدیریت شهری آینده را تضعیف نکنیم/ نصب یادمان شهید حججی در یکی از میادین تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شورای اسلامی شهر تهران در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

تغییر اسامی برخی معابر و میادین موجب سردرگمی شهروندان شده است

محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در اعتراض به عملکرد کمیته نامگذاری شورای شهر تهران گفت: در اولین جلسه شورای پنجم تغییر نام فلکه‌های منطقه تهرانپارس را ملغی خواهیم کرد.

شورای جدید از سایه افکندن مسایل سیاسی بر جلسات برحذر باشد

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران گفت: باید اعضای جدید شورای شهر از سایه افکندن مسایل سیاسی بر جلسات شورا برحذر باشند.

وی افزود: اگرچه کار ما در شورا رو به اتمام است، اما همچنان دغدغه‌های زیادی برای شهر داریم.

توضیحات امانی درخصوص مسائل مالی سازمان بازنشستگی شهرداری

ناصر امانی معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: سازمان بازنشستگی شهرداری آیین‌نامه مالی جداگانه‌ای دارد، به همین منظور نیاز به مجوز از سوی شورا ندارد.

تذکراتم برای انجام وظایف نمایندگی و صلاح شهروندان بود

رحمت اله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: همه تلاش ها، بحث ها و گفتگوها طی ۴ سال گذشته در راستای انجام مأموریت ها و برای انجام وظایف نمایندگی و برای حفظ صرفه و صلاح شهروندان بود.

روحیه مدیریت شهری آینده را تضعیف نکنیم

اسماعیل دوستی نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: نباید اخلاق مداری را فراموش کنیم و تغییر و تحولات انجام شده در شهر را نادیده بگیریم.

نمی‌دانم چرا عده‌ای به بیگانه‌ها خوراک می‌دهند!

احمد دنیامالی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخی برای رسانه‌های بیگانه و دشمنان نظام خوراک تهیه می‌کنند و کارهای انجام شده را نادیده می‌گیرند.

نصب یادمان شهید حججی در یکی از میادین تهران

با تصویب یک طرح دو فوریتی در شورای شهر تهران، شهرداری تهران مکلف شد نسبت به طراحی و نصب یادمان شجاعت و ایثار شهید مدافع حرم، محسن حججی اقدام کند.

واگذاری زمین ۵۸۰ متری در خیابان نامجو بدون مجوز شورا/ فاز 2 باغ پرندگان به زودی افتتاح می‌شود

محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: فاز ۲ باغ پرندگان قرار است به زودی افتتاح شود، اما این کار حداقل نیازمند ۲ ماه زمان است، به همین منظور شهرداری نباید این پروژه را بدون تور مناسب افتتاح کند.

ساخت هتل ۲۵ طبقه در دزاشیب بدون مجوز/ پارک عمومی تبدیل به هتل می‌شود

عبدالحسین مختاباد رئیس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران گفت: قرار بود در محله دزاشیب پارک ساخته شود، اما به جای آن یک هتل 25 طبقه ساخته شد که این خود یک تخلف بزرگ است.

حقوق عده‌ای از شورایاری‌ها پرداخت نشده است/ قطع برق در برخی از سراهای محلات

مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروزه شاهدیم که برق بعضی از سرا‌های محلات در برخی از محلات شهر تهران قطع شده، به همین منظور باید پیگیری‌هایی در این باره انجام شود.

افتتاح حساب در شهرداری بدون مجوز شورا

رحمت اله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: سازمان بازنشستگی شهرداری بدون مجوز شورا چند حساب بانکی را افتتاح کرده است.

هرگز نمی‌توانیم چشمان خود را به روی اقدامات انجام شده در تهران ببندیم

عباس جدیدی معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: بدون شک هیچ فردی نمی تواند چشمان خود را به روی همه کارهایی که در سطح شهر تهران انجام شده است، ببندد.

پشمچی زاده مهمان سیصد و شصت و نهمین جلسه شورای شهر

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران به منظور گزارش عملکرد شهرداری تهران در این حوزه مهمان سیصد و شصت و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران است.

تاریخ یکم شهریور برای شروع کار شورای پنجم استناد قانونی ندارد

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: انتخاب تاریخ هایی مانند یکم شهریور برای شروع کار شورای پنجم مبنای قانونی ندارد و این بدعت غیر قانونی است.

شورای پنجم منشور حسابرس مشترک شورا و شهرداری را نپذیرد

مجتبی شاکری رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران گفت: معرفی حسابرس مشترک شورا و شهرداری جایگاه نظارتی شورا را به جایگاه مشاوره برای شهرداری تنزل می‌ دهد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
چمران
۱۱:۵۰ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
آقای چمران از شما بعیده
آخرین اخبار