زمزمه تغییرات دولتی در راه است؛

فرماندار رفسنجان ومنصب معاونی استاندار

درآستانه فعالیت دولت دوازدهم در رفسنجان زمزمه هایی برای تغییرات مدیریتی است ازجمله شهردار شدن ویا معاون استاندار شدن، فرماندار رفسنجان که هنوز درحد زمزمه است.

فرماندار رفسنجان ومنصب معاونی استانداربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  حمید ملانوری فرماندار رفسنجان در خصوص انتصاب جدیدش در منصب شهرداری رفسنجان گفت: این خبر را کاملا تکذیب می کنم و حتی از سوی یک نفر هم به من چنین پیشنهادی داده نشده است.

وی در خصوص انتقال به استانداری کرمان و منصوب شدن به یکی از معاونت های استانداری افزود : هنوز در این زمینه هم پیشنهادی به من ندادند ولی صحبت هایی در این زمینه شنیده شده است.
ملانوری گفت : گمانه زنی و صحبتهای فراوانی از عزل و نصب در دولت دوازدهم می شود اما تا زمان قطعیت کامل مدیریت در وزارت کشور هیچ عزل و نصبی صورت نمی گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که چند درصد شما بر منصب فرمانداری رفسنجان باقی خواهید ماند افزود : صد درصد می مانم چون از روز اول کاری با انگیزه در حال انجام وظیفه هستم .

فرماندار رفسنجان در خصوص نصب معاونت های فرمانداری نیز گفت: با توجه به اینکه دولت در حال تعیین وزرا است انتصاب معاونین و تغییر و تحول تا زمان رای اعتماد به وزرا و شروع رسمی کار وزرا انجام نمی شود.

انتهای پیام/ح

فرماندار رفسنجان وزمزمه های تغییر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار