لاهوتی در تذکر شفاهی:

وزرای پیشنهادی دولت باید درباره نحوه اجرای برنامه ششم توضیح دهند

نماینده مردم لنگرود گفت: وزرای پیشنهادی دولت باید درباره نحوه اجرای برنامه ششم توضیح دهند در حالی که با نگاهی به برنامه‌های آنان می‌توان دریافت که آنان برنامه‌ای جدا در نظر دارند.

وزرای پیشنهادی دولت باید درباره نحوه اجرای برنامه ششم توضیح دهندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد بائوج‌لاهوتی نماینده مردم لنگرود در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم طی تذکری شفاهی اظهار داشت: ما قانون برنامه ششم توسعه را تصویب کردیم که مسیر حرکت کشور در همه ابعاد را برای پنج سال آینده مشخص کرده است اما آنچه که در برنامه‌های کتبی و دفاعیات شفاهی وزرای پیشنهادی دولت می‌بینیم برنامه‌ای جداست.

وی با تأکید بر اینکه لازم است به وزرای مربوطه تذکر داده شود تا آ‌نان درباره نحوه اجرای قانون برنامه  توضیحاتی ارائه دهند، ادامه داد: تغییرات قانون برنامه نیاز به دو سوم رأی دارد و لازم است وزرای مربوطه به قانون برنامه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر اظهار داشت: ما به دولت گفته بودیم که در برنامه‌های خود باید اسناد بالا دستی از جمله برنامه ششم را مورد توجه قرار دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ در قانون برنامه برای هر بخش اموری گذاشتیم اما این به معنای آن نیست که وزرای پیشنهادی از سایر امور غفلت کنند، ضمن آنکه باید نظر دهند چگونه می‌خواهند برنامه ششم را اجرا کنند، درباره سایر وظایفشان هم باید توضیح دهند.

انتهای پیام/

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل دومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار