معرفی نفرات برتر اسکیت سرعت ایلام

با حضور بیش از ١٠٠ ورزشکار در دو بخش پسران و دختران یک دور مسابقه اسکیت سرعت در رده‌های مختلف سنی در پیست اسکیت مجموعه الغدیر ایلام برگزار شد.

معرفی نفرات برتر اسکیت سرعت ایلام

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،رئیس هیات اسکیت ایلام سطح و کیفیت این مسابقه را مناسب و نشانه ارتقا این رشته ورزشی در استان عنوان کرد و گفت: این رقابت در بین رده های مختلف سنی دختران و پسران برگزار شد.

قدرت جمشیدیان نتیجه این رقابت ها را در بخش پسران به این شرح اعلام کرد:

در بخش پسران بزرگسالان و ماده 500 متر فرزاد محمدزاده مقام اول را کسب کرد و آرمان شهبازی در جایگاه دوم ایستاد، در بخش پسر نوجوانان و ماده 500 متر رضامرادخانی موفق به کسب مقام اول، محمدجواد جایدرنام در جایگاه دوم و امیرحسین صفرصیفی مقام سوم را بدست آورد.

در بخش نونهالان در گروه سنی اول و ماده 100 متر علیرضا خلیل‌زاده مقام اول، ایمان همتی دهبالائی مقام دوم، صدرا رحیمی مقام سوم را کسب کرد.

در بخش نونهالان و گروه سنی دوم و ماده 100 مترآرشام لطفی‌زاده مقام اول، پارسا لطفی‌زاده مقام دوم را به دست آوردند، در بخش نونهالان گروه سنی سوم و ماده 300 متر حسین دوستی مقام اول، پارسا مرادخانی مقام دوم، برهان طهماسبی‌پور مقام سوم را کسب کرد.

رئیس هیات اسکیت استان ایلام منتخبان بخش دختران را نیز چنین عنوان کرد:

در بخش نونهالان گروه سنی اول در ماده 100 متر لاوین مرشدی مقام اول ، ترنم دوستی مقام دوم ، لعیا محمدی مقام سوم را کسب کردند.
در بخش نونهالان گروه سنی دوم نیز در ماده 200 متر ساینا عزتی مقام اول، الناکرمی دوم شدند و در بخش نونهالان گروه سنی سوم و ماده 200 مترسها دوستی مقام اول، فاطیما کرمی مقام دوم، آیناز صفرصیفی مقام سوم را به دست آوردند.

در بخش نونهالان گروه سنی چهارم و ماده 300 متر، کژال امامی مقام اول، صدف حیدری‌زادی مقام دوم، زهرا عباس‌بیگی مقام سوم را کسب کردند.

در بخش نونهالان گروه سنی پنجم ماده 500 متر حنانه رستمی مقام اول، آیناز جمشیدی مقام دوم و دلناز امیری مقام سوم را کسب کردند.

در بخش نوجوانان و ماده 500 متر نگاه میرزاده مقام اول، شکیلا فتاحی مقام دوم و بهاره یاسمی مقام سوم را به دست آوردند.

انتهای پیام/اس

برگزاری مسابقات اسکیت سرعت در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.