مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ؛

وجود ۱۵۰۰ انجمن اسلامی در استان آذربایجان شرقی

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از خبر داد و گفت: آذربایجان شرقی پایتخت انجمن های اسلامی کشور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سیدشهاب‌الدین حسینی مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در جلسه شورای مرکزی انجمن های اسلامی استان و کانون های فرهنگی و تبلیغی گفت: طبق گفته مسئولان کشوری، استان آذربایجان شرقی و شهرستان تبریز با داشتن ۱۵۰۰ انجمن، پایتخت انجمن‌های اسلامی در کشور است.

وی ادامه داد: اقدامی که به تازگی آغاز کرده‌ایم، راه‌اندازی انجمن‌های اسلامی در کارخانجات و ادارات است. در کارخانه‌های دارای بالای ۱۰۰ نفر شاغل، انجمن اسلامی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امروز در ۱۵۰ اداره انجمن اسلامی داریم، گفت: باید تلاش کنیم انجمن اسلامی در تمام ادارات استان راه‌اندازی شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خبر داد: از این پس هیئت امنا مساجد حکم انجمن‌ اسلامی مساجد را خواهند داشت و امیدواریم این اقدام زمینه‌ساز فعالیت‌های هرچه بیش‌تر فرهنگی و دینی باشد.

وی با اشاره به اینکه دنبال کیفی‌سازی انجمن‌های اسلامی هستیم تشریح کرد: مساجدی که قشر فرهنگی و انقلابی بر آن‌ها حاکم‌ شده‌اند موفق عمل می‌کنند اما مساجدی که هنوز بافت سنتی دارند نمی‌توانند نوجوانان و جوانان را جذب کنند.

وی در ادامه از تشکیل ستاد مردمی تبلیغات اسلامی در مناطق ۱۰ گانه تبریز، سردرود و خسروشاه خبر داد و افزود: این اقدام در راستای تبدیل تبلیغات اسلامی به دستگاه راهبردی در عرصه فرهنگی و دینی انجام می‌شود و تقسیم‌بندی نیز به شکل تقسیم‌بندی جغرافیایی که شهرداری انجام داده خواهد بود.

حسینی در پایان از اقدامات شایسته‌ای که در حوزه فرهنگ دینی در شهر جدید سهند صورت گرفته تقدیر و بر ضرورت انجام اقدامات شایسته‌تر در آن شهر تاکید کرد.

 

انتهای پیام/ش

آذربایجان شرقی پایتخت انجمن‌های اسلامی کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار