مخالفت قطری‌ها با ادای مناسک حج به خرج ملک سلمان

قطری‌ها در شبکه‌های اجتماعی به رفتن به سفر حج به خرج پادشاه عربستان سعودی واکنش منفی نشان دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه عربی21، در پی اعلام خبرگزاری عربستان مبنی بر دستور ملک سلمان در خصوص معاف بودن حجاج قطری از داشتن مجور ورود به خاک این کشور و نیز اعزام یک هواپیمای ویژه به فرودگاه دوحه برای انتقال حجاج قطری به خرج پادشاه سعودی، کاربران قطری در شبکه های اجتماعی به این مسئله واکنش منفی نشان داده و با آن مخالفت کردند.

یکی از کاربران قطری در حساب توییتر خود نوشت: حج یکی از واجبات است، به دور از ملیت افراد و امید می رود که به دور از سیاسی کاری انجام شود. این حق افراد ساکن قطر است که این فریضه را انجام دهند و مستثنی نشوند.

کاربری دیگری با نام احمد سلیطی نیز نوشت: این یک امر واجبی بر گردن او (پادشاه عربستان) است و منتی از جانب او نیست. با وجود تکریم جایگاه وی، اما حجاج مهمانان خداوند هستند نه مهمان عربستان.

این کاربر در ادامه واکنش خود نوشت: هیچ حاجی قطری هرگز سوار هیچ هواپیما یا وسیله حمل و نقلی مگر با هزینه خود و یا با به حساب شیخ تمیم بن حمد ( امیر قطر) نخواهد شد.

کاربر دیگری هم با نام نواف بن مبارک آل ثانی نوشته است: بله... حجاج ما شکر خدا جز با هزینه ویژه خود و هزینه امیر ( قطر) به حج نخواهند رفت.

انتهای پیام/

 

مردم قطر با رفتن به عربستان با هزینه ملک سلمان مخالفت کردند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار