با حضور مدیران شهری انجام گرفت

افتتاح تقاطع غیرهم‌سطح اشکاوند و چند طرح زیست‌محیطی اصفهان

تقاطع غیر هم‌سطح شهدای اشکاوند با اعتباری بالغ‌ بر 615 میلیارد ریال و چند طرح زیست‌محیطی دیگر با اعتباری بالغ‌ بر 30 میلیارد ریال با حضور جمعی از مدیران شهری به بهره‌برداری رسیدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پل قدیمی اشکاوند با مشکلاتی مانند عرض کم جاده و ترافیک سنگین رو به رو بود در راستای رفع این مشکل شهرداری اصفهان پل قدیمی اشکاوند را تخریب و طرحی ویژه برای آن اجرا کرد.

عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح شهدای اشکاوند از سال ۹۴ برای کاهش بار ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور شهروندان اصفهانی آغاز شد که چند هفته پیش آماده بهره‌برداری شد.

 تقاطع غیرهمسطح شهدای اشکاوند برای دسترسی آسان‌تر به مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای، کاهش ترافیک در منطقه، سهولت در رفت و آمد و دسترسی سریع‌تر به مناطق اطراف اصفهان از جمله اصفهانک، باغ رضوان و سپاهان شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

به طور کلی تقاطع غیرهم‌سطح شهدای اشکاوند با اعتباری بالغ‌ بر 615 میلیارد ریال در منطقه اشکاوند اصفهان اجرایی شد.

وسعت تقاطع غیرهمسطح شهدای اشکاوند حدود ۱۲۰ هزار مترمربع است که همه گردش‌ها به سمت جهت‌های مختلف شهر اصفهان انجام می‌شود و عرض زیرگذر پروژه تقاطع غیر هم‌سطح اشکاوند که قبلاً ۱۲ متر و باریک بود، با اجرای این طرح به ۳۶ متر رسید.

هم‌چنین به غیر از این طرح از خط بازیافت پت و لاک با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، دستگاه زیر و رو کننده توده کمپوست، کیسه باز کن پسماند شهری و اولین مخزن زیرزمینی ذخیره پسماند شهری در منطقه 6 اصفهان با هزینه‌ای بالغ‌بر 30 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.