هشدار ندادن به موقع علت وارد شدن خسارت سیلاب به عشایر باغملک

فرماندار باغملک علت وارد شدن خسارت سیلاب به عشایر این شهرستان را هشدار ندادن به موقع اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدمجید صالحی، فرماندار باغملک در این خصوص بیان داشت: اداره کل هواشناسی بارش باران و وقوع سیلاب سه شنبه شب گذشته در این شهرستان را پیش بینی نکرده بود و همین موضوع باعث شد که کشاورزان و عشایر باغملک بعد از بارش باران و جاری شدن سیلاب دچار خسارت شوند.
وی اذعان کرد: پیش از رخ دادن سیلاب در منطقه امامزاده عبدالله باغملک اداره کل هواشناسی هیچ گونه هشداری اعلام نکرده بود.
صالحی با بیان اینکه هم اکنون به خاطر ناپایداری جو نیروهای اورژانس و هلال احمر در منطقه در حالات آماده باش قرار دارند اظهار داشت: در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و در عین حال به همه عشایر منطقه هشدار لازم داده شده است تا مشکلی پیش نیاید و در صورت وقوع سیلاب کم ترین خسارت را شاهد باشیم.
فرماندار باغملک تصریح کرد: در سیلاب 2 شب گذشته به خاطر اطلاع رسانی ضعیف و شدت سیلاب عشایری که در مسیر آن قرار داشتند با مشکل روبرو شدند و خسارت هایی به کپرها، سیاه چادره های عشایر، و مغازه های فصلی آن ها وارد شد.
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه این سیلاب هیچ گونه تلفات جانی در بر نداشت افزود: 100 خانوار عشایر و 10 هکتار از باغات و اراضی کشاورزی این منطقه دچار خسارت شد.
بارش باران شدید شامگاه سه شنبه در منطقه امامزاده عبدالله شهرستان باغملک باعث سرازیر شدن سیلاب از ارتفاعات کوهستانی منطقه و وارد کردن خسارت به عشایر منطقه شد.
انتهای پیام/گ

سیلاب به عشایر باغملک خسارت زد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.