حسینی‌شاهرودی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان پاسخ داد؛

کدام یک از وزرای پیشنهادی بر لب مرز قرار دارند؟

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس درباره رای اعتماد وزرای پیشنهادی روحانی توضیحاتی داد.

عیوضی//سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه به نظر بنده اکثر وزرا رای اعتماد خود را از مجلس کسب می‌کنند، گفت: البته تعداد قابل توجهی از وزرای پیشنهادی بر روی مرز قرار داشته و رای بالایی نخواهند آورد.

وی با اشاره به آذری جهرمی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری ادامه داد: وی بعد از دفاع خود در صحن علنی وضعیت بهتری پیدا کرد و از مرز گذشت.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت: آقایان آخوندی، ربیعی، حجتی و بیطرف بر لب مرز قرار دارند اگرچه شرایط ربیعی با توجه به دفاعیات روز گذشته‌اش در صحن علنی بهتر شد.

حسینی‌شاهرودی اظهار داشت: باید وزرای پیشنهادی شفاف‌سازی لازم را در مجلس انجام دهند تا سوالاتی که در اذهان نمایندگان وجود دارد، پاسخ داده شود که متاسفانه برخی وزرا این سوالات را پاسخگو نیستند.

نماینده مردم شاهرود اذعان داشت: آرای وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و اقتصاد و دارایی یک مقدار بر لب مرز قرار دارند البته معتقدم تایید می‌شوند اما رای بالایی نخواهند داشت.

انتهای پیام/

 

میزان رای اعتماد وزرای پیشنهادی روحانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
آقایان آخوندی، ربیعی، حجتی و بیطرف بر لب مرز قرار دارند اگرچه شرایط ربیعی با توجه به دفاعیات روز گذشته‌اش در صحن علنی بهتر شد.
آخرین اخبار