فعالیت 3 مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی در استان اردبیل

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل از فعالیت 3 مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهران اوچی، سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل در حاشیه بررسی برنامه‌های آموزشی جهاد دانشگاهی اردبیل به فعالیت 3 مرکز آموزشی در استان اردبیل اشاره کرد.

وی افزود: یک مرکز در گرمی و 2 مرکز در اردبیل دایر است و آموزش‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت ارائه می‌شود.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل همچنین از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی در شهرهای خلخال و پارس‌آباد خبر داد.

اوچی به آموزش 4 هزار نفر در سال گذشته اشاره کرد و افزود: هزار و ۱۰۰ نفر نیز در دوره‌های آموزشی تخصصی فراگیر آموزش دیده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های کمک پرستاری و بهیاری ادامه داد: یکی از دوره‌های موفق جهاد دانشگاهی دوره‌های کمک پرستاری بوده که قرار است ۹۰ نفر از آموزش دیده‌ها در علوم پزشکی استان جذب شوند.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل همچنین به برگزاری دوره‌های توانمندسازی آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی اشاره و تصریح کرد: 2 هزار نفر نیز در این دوره‌ها از آموزش‌های لازم برخوردار شدند.

اوچی همچنین در خصوص فعالیت‌های چاپ کتاب در این مجموعه افزود: تاکنون ۴۸ جلد کتاب توسط جهاد دانشگاهی استان به چاپ رسیده که ۱۰ مورد مربوط به سال جاری است.

وی با بیان اینکه کتب با دقت نظر انتخاب می‌شود، اضافه کرد: برخی نویسندگان بومی و برخی غیر بومی هستند.

 

انتهای پیام/ح

راه اندازی 2 مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.