با حضور سردار عبداللهی و استاندار گلستان

تفاهم‌نامه همکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و استانداری گلستان امضاء شد‌

تفاهم‌نامه همکاری بین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و استانداری گلستان امروز در حاشیه جلسه نشست تخصصی بررسی پروژه‌های مهم استان گلستان، امضاء شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،سردار عبادالله عبدالهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ظهر امروز در مراسم امضای تفاهمنامه با استاندار گلستان درباره این تفاهم‌نامه در فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: تفاهم نامه‌ای برای اجرای پروژه‌هایی در بخش صنعت، کشاورزی و جلوگیری از سیلاب‌ها در قالب پروژه‌هایی مانند احداث سد منعقد شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء تصریح کرد: اولویت‌های پروژه‌ها بررسی و گطالعات انجام خواهد شد و در صورت تامین منابع مالی این پروژه‌ها اجرا می‌شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء یادآور شد: توافق نامه‌ای با وزارت بهداشت و درمان کشور صورت گرفته و براساس صحبت‌های انجام شده برای بیمارستان یک‌هزار تختخوابی گرگان و ۸۰۰ تختخوابی گنبدکاووس جلسه‌ای با آقای هاشمی وزیر بهداشت و علوم پزشکی کشور گذاشته می‌شود.

سردار عبداللهی تاکید کرد: در این توافق‌نامه ۲۰ درصد از تعهد آن اجرا شده و اگر استان بخشی از هزینه‌های بیمارستان‌ها را تامین کند، آمادگی داریم تا در قالب این توافق‌نامه کمک‌هایی در حوزه این بیمارستان‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.