بسته هفتگی نرم افزار‌‌ (شماره 170)؛

از دانلود نرم‌افزار فتوشاپ تا نرم‌افزار افزایش سرعت گوشی

در بسته هفتگی دریچه، بهترین نرم افزارها از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
 دانلود 20.33 BlackPlayer EX ، پلیری قدرتمند و با سابقه برای گوشی شما 

پخش کننده های موسیقی یکی از نرم افزارهای ضروری دستگاه های هوشمند هستند که بهتر است نرم افزاری انتخاب شود که قابلیت های متنوع تری هم داشته باشد.

BlackPlayer EX یک پخش کننده موسیقی فوق العاده، متفاوت و کم نظیر و از محبوب ترین برنامه های پخش موسیقی به شمار می رود که تمامی قابلیت ها و ویژگی های پلیرهای موسیقی معروف را به صورت یکجا در خود برایتان به ارمغان می آورد.

دانلود BlackPlayer EX پلیری قدرتمند و با سابقه برای گوشی شما

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


 دانلود Gesture Lock Screen PRO 2.1.6؛ لاک اسکرین با الگوی دلخواه 

بسیاری از کاربران از الگو یا پترن های 9 نقطه ای برای قفل صفحه نمایش خود استفاده میکنند که شاید اگر کسی به دست های آنها نگاه کند بتواند الگو را حدس بزند. برای حل این مشکل ما به شما نرم افزار  Gesture Lock Screen PRO  پیشنهاد میکنیم که با استفاده از آن الگویی با طرح دلخواه رابرای میتوانید برای دستگاه اندرویدی خود برگزینید.

دانلود Gesture Lock Screen PRO بر ای اندروید / قفل صفحه نمایش با الگوی دلخواه

 

دانلود Free Adblocker Browser 54.0.2016؛ مرورگر پر سرعت و ضد تبلیغ

حتما برای شما نیز پیش آمده که در حال گشت و گذار در وب، تبلیغات زیاد موجب اذیت و آزار شما شده باشد. شما می توانید با دانلود نرم افزار Free Adblocker Browser تبلیغات آزار دهنده را حذف کنید و از وب گردی خود لذت ببرید. این نرم افزار از اجرای هرگونه تبلیغات جلوگیری و علاوه بر آن در مصرف باتری صرفه جویی می کند و میزان مصرف دیتا را نیز کاهش می دهد. این مرورگر پرقدرت دارای سرعتی بالاست و از ورود به صفحاتی که در آنها کدهای مخرب وجود دارد جلوگیری میکند.

Free Adblocker Browser
 
 

 دانلود 3.7.338 Adobe Photoshop Express برای اندروید و ios ؛ فتوشاپ کامل در گوشی شما 

 نرم‌افزار Adobe Photoshop Express ابزاری است که بوسیله آن می‌توانید به سرعت تصاویر را در گوشی خود به صورت حرفه‌ای ویرایش کنید. با استفاده از فیلترهایی که در این نرم‌افزار وجود دارد می‌توانید به تصاویر خود جلوه خاصی ببخشید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

دانلود نرم افزار فتوشاپ
 
 

 دانلود Temple Run 2 نسخه 1.39.1 ؛ بازی پرطرفدار فرار از معبد با 500 میلیون دانلود 
 Temple Run 2 یا فرار از معبد یکی از پرطرفدار ترین بازی های رکورد زدنی است که در سبک بازی Runner یا دونده از شرکت Imangi Studios منتشر شده است.

در این بازی شما یک مجسمه نفرین شده از معبد دزدیده اید و نگهبانان معبد با خبر شده اند، شما باید در مسیر های پیچ در پیچ از دست غول ها فرار کنید و هر چقدر مسافت بیشتری طی کنید امتیاز بیشتری به دست می آورید. نسخه اول این بازی طرفداران بسیاری را جذب خود کرده و امتیاز 4.3 از 5.0 را در پلی استور کسب کرده است و حالا نسخه دوم این بازی با تغییرات هیجان انگیز منتشر شده است.


دانلود بازی فرار از معبد 2
 
 

 دانلود مرورگر CM Browser 5.21.09 برای اندروید و ios ؛ لذت امنیت و سرعت در وبگردی با برنامه‌ای کم‌حجم 

نرم افزار CM Browser یک مرورگر حرفه ای برای بارگذاری صفحات وب در گوشی است. یکی از ویژگی هایی که این مرورگر را از دیگر نرم افزار ها متمایز کرده، داشتن امنیت بسیار بالای آن است. به محض آن که به وب سایتی وارد شوید که حاوی کدهای مخرب و مشکل ساز باشد این مرورگر به شما هشدار خواهد داد تا از وارد شدن به آن وب سایت خودداری کنید.


دانلود مرورگر CM Browser 5.21.04 برای اندروید و ios ؛ لذت امنیت و سرعت در وبگردی با برنامه‌ای کم‌حجم
 
 

 دانلود Shazam Encore 8.0.1 برای اندروید ؛ آهنگ را با ضبط قسمتی از آن پیدا کنید 

بارها اتفاق افتاده است که یک موسیقی را در تاکسی و یا رادیو و تلویزیون می شنوید و می‌خواهید آن را داشته باشید اما نام خواننده و آهنگ را نمی‌دانید، اما اکنون با استفاده از نرم‌افزاری که به شما معرفی می‌کنیم دیگر این مشکل را نخواهید داشت.

Shazam Encore  نرم افزاری است که توانایی تشخیص موزیک پخش‌شده را دارد. به‌وسیله این برنامه می‌توانید خواننده و آلبوم موزیک‌های پخش‌شده را شناسایی کنید، کافی است برنامه را اجرا نموده و اجازه دهید که چند ثانیه به موسیقی مورد نظر گوش دهد، سپس برنامه به جست‌وجوی منبع اطلاعاتی  خود در اینترنت پرداخته و اطلاعات موجود را استخراج می‌کند.


دانلود Shazam Encore 7.1.0-160923 – یافتن خواننده موزیک اندروید!
 
 

دانلود سی کلینر CCleaenr Pro 1.20.83 ؛ بهینه ساز پرطرفدار اندروید
نرم افزار CCleaner یک ابزار عالی برای حذف فایل های اضافه و افزایش سرعت گوشی های اندروید است. این نرم افزار به عنوان جدی ترین رقیب Clean Master شناخته شده و بین کاربران محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. نرم افزار CCleaner با حذف کش اپلیکیشن‌ ها، بازی‌ ها، مرورگر و حذف Call Logs و SMS و فایل های باقی مانده از برنامه پاک شده از روی گوشی، سرعت گوشی را افزایش  و مصرف باتری را کاهش می دهد.

دانلود سی کلینر CCleaenr Pro 1.20.77 ؛ بهینه ساز پرطرفدار اندروید
 
 

 دانلود VLC 2.1.16؛ پلیر قدرتمند و پرطرفدار برای اندروید و Ios
 
VLC for Android یکی از پلیرهای معروف کامپیوتری است که این بار پخش بسیاری از فرمت های صوتی و تصویری را در تلفن همراهتان امکان پذیر می کند.
 
نرم افزار VLC for Android در هنگام پخش فیلم ها امکان چرخش زاویه را به کاربران می دهد و شما می توانید در زوایای مختلف فیلم در حال پخش را مشاهده کنید. این نرم افزار تا کنون نزدیک به 50 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده و امتیاز 4.4 از 5.0 را از کاربران دریافت کرده است.
 
دانلود VLC 2.1.13؛ پلیر قدرتمند و پرطرفدار برای اندروید و Ios
 
 

 دانلود Copy – Text On Screen Pro 2.1.9؛ برنامه کپی متن از تصاویر
 
نرم افزار Copy Text On Screen ابزار فوق حرفه ای در حوزه کپی متن از روی تصاویر است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی متن های نوشته شده بر روی تصاویر را دریافت کنید. در بسیاری از مواقع شما نمی توانید متن های مورد نظر خود را کپی کنید؛ به عنوان مثال در نرم افزار اینستاگرام امکان کپی مطالب وجود ندارد. در چنین مواقعی می توانید با گرفتن اسکرین شات، از آن متن عکس تهیه کنید و با استفاده از نرم افزار Copy - Text On Screen متن نوشته را بدست آورید. این نرم افزار به قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی به فروش می رسد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
سلام اگه ممکنه دانلود آپدیت جدید بازی subway surfers رو هم بگذارید.من گوشیم آپدیت نمیکنه این بازی رو.سری قبل از سایت شما تونستم آپدیت کنم.ممنون از زحماتتون.
آخرین اخبار