در سالروز ورود آزادگان به وطن؛

از آزادگان اندیمشک تجلیل شد

در مراسمی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از 140 آزاده قهرمان در شهرستان اندیمشک تجلیل بعمل آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در مراسمی که امروز پنجشنبه در تالار گلها اندیمشک و با حضور صدها نفر از آزادگان، جانبازان و خانواده های معزز شاهد و ایثارگر برگزار شد، آزادگان را مایه عزت و سربلندی جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: از ویژگی های ارزشمند شخصیتی این عزیزان به عنوان اسوه استقامت و بصیرت باید الگوپذیری شود.
وی بیان داشت: سرور آزادگان وجود مقدس امام سجاد (ع) است که جوانان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس با اعتقاد به ائمه اطهار (ع) و رهنمودهای امام راحل (ره) در مسیر صحیح سعادت قرار گرفتند.
آیت الله فرحانی تصریح کرد: جریان تاریخ سیدالشهدا (ع) در واقعه کربلا و آزادگی و امام سجاد (ع) با محوریت قافله اسرا و فتح شام به نتیجه رسید.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خوزستان را سرشار از جانفشانی ها دانست و اذعان داشت: مردم خوزستان در عرصه های مختلف اعتقادی، حضوری پررنگ در صحنه داشته و همواره با اراده ای پولادین در برابر دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی ایستاده اند.
وی افزود: امروز اعتقاد به ولایت و ارزش های اسلام و انقلاب موجب عزت و سربلندی کشور و شکست مداوم دشمنان نظام اسلامی شده است.
آیت الله عبدالکریم فرحانی بیان کرد: دنیا بداند امام راحل (ره) هزاران شهید و آزاده و جانباز داشت و امروز نیز رهبر معظم انقلاب پشتوانه عظیم مردمی دارد که با اعتقاد راسخ به ولایت فقیه در برابر دشمن، ستون های استوار هستند.
وی اندیمشک را شهر شهدای گلگون کفن دانست و اظهار داشت: تقدیم 7 شهید سرافراز حرم نیز در این شهرستان نشان از بصیرت و بینش همیشگی این ملت است.
آیت الله فرحانی تصریح کرد: اگر دیروز دفاع مقدس و جانفشانی جوانان این مرز و بوم را داشتیم امروز نیز مدافعان حرم اهل بیت (ع) و جوانان و عاشقان انقلاب اسلامی را داریم که همواره در نبرد علیه دشمنان واقعی اسلام و انقلاب جانفشانی می کنند.
پیمان جهانگیری، فرماندار شهرستان اندیمشک بیان داشت: بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی رویدادی بسیار خوش آیند برای خانواده ها و ملت چشم انتظار بود.
وی اذعان کرد: امروز اگر نام ایران همراه با عزت و اقتدار است نتیجه جانفشانی،فداکاری و ایثار دلاورمردان آزاده می باشد.
جهانگیری افزود: جوانان و عاشقان اسلام ناب محمدی(ص) امروز در سنگری دیگر با پیروی از هدف شهدا و آزادگان و جانبازان، در مقابله با گروه های تکفیری و دشمنان همچنان مقتدرانه پیروز عرصه نبرد علیه باطل هستند.
انتهای پیام/گ

تجلیل از آزادگان خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.