خواباندن نوزاد با گهواره رباتیک

محققان گهواره پیشرفته‌ای را ابداع کرده‌اند که در خواباندن نوزادان به والدین کمک می‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛گروهی از مهندسان آمریکایی با همکاری مهندسان MIT نوعی گهواره هوشمند برای کمک به والدین ابداع کرده‌اند. ساخت گهواره اسنو پنج سال زمان برده است و حالتی شبیه فضای رحمی را برای نوزاد تداعی می‌کند به همین دلیل، نوزاد در ماه‌های اول زندگی که از این گهواره استفاده می‌شود، خیلی زود آرام می‌شود و به خواب می‌رود.

خواباندن نوزاد با گهواره رباتیک

برای استفاده از این گهواره، نوزاد را داخل لباس خواب مخصوصی قرار می‌دهند که به گهواره وصل می‌شود. گهواره اسنو تا زمانی را که نوزاد آرام است و وقتی که نوزاد از یک پهلو به پهلوی دیگر می‌خوابد، حس می‌کند.
والدین قادرند زمان تکان دادن نوزاد را شب‌ها توسط گهواره تعیین کنند یا به گونه‌ای تنظیم کنند که بعد از هشت دقیقه خاموش شود. همچنین سرعت تکان دادن نوزاد و صدایی که داخل آن پخش می‌شود نیز قابل کنترل است.

خواباندن نوزاد با گهواره رباتیک

شرکت سازنده این گهواره 1200 دلاری بر این باورند که اسنو ایمن‌ترین و مطمئن‌ترین گهواره‌ای است که تاکنون ساخته شده است و این اطمینان را ایجاد می‌کند که نوزاد هرگز از ناحیه سر تکان نمی‌خورد. این گهواره در سه سایز کوچک،متوسط و بزرگ طراحی شده است و زمان انتقال نوزاد را از گهواره به تخت به والدین اعلام می‌کند.

منبع:آنا

انتهای پیام/

 

ساخت گهواره هوشمند برای کمک به والدین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار