نماینده، ولی فقیه در لرستان:

خاطرات رزمندگان به عنوان سند تاریخ انقلاب باید بازگو شود

نماینده، ولی فقیه در لرستان در مراسم تجلیل از آزادگان استان لرستان اظهار داشت: بیان کردن خاطرات از زبان آزادگان سبب قوی شدن اراده ملت می‌شود و لازم است این خاطرات بازگو شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آیت‌الله سید احمد میرعمادی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی توسط ایثارگران نوری ایجاد شد که شرق تا غرب دنیا متوجه آن شدند و این اتفاق سبب از بین رفتن خفاشان شب شد که از ابتدای انقلاب توطئه ایجاد کرده بودند.

خاطرات رزمندگان به عنوان سند تاریخ انقلاب باید بازگو شود

نماینده، ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه آزادگان امروز وظیفه نگهداری از انقلاب را بر عهده دارند،گفت: هیچکس غیر از آن‌ها نمی‌تواند این انقلاب را حفظ کند و باید از انقلاب و رهبری جانانه دفاع کنیم تا همیشه سربلند بمانیم.

میرعمادی گفت: رمز پیروزی در تمام عرصه‌ها مقاومت است و آزادگان نیز الگو‌های مقاومت بوده و نتیجه اسارت آن‌ها تشکیل جبهه مقاومت اسلامی است.

وی با بیان اینکه در ۳۸ سال گذشته آمریکا همواره در برابر ایران شکست خورده است، خاطرنشان کرد: دلیل این پیروزی، ایستادگی و مقاومت مردم ایران و معرفی اسلام و افشای ظلم آمریکای خونخوار است.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی مهم‌ترین توطئه دشمن علیه ایران اسلامی بود، بیان کرد: حاصل جنگ، شهادت و اسارت نیست و باید خاطرات آزادگان که سند تاریخ انقلاب است برای نسل‌های آینده بازگو شود.

انتهای پیام/ د

مراسم تجلیل از آزادگان استان لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.