تخصیص سه میلیارد ریال برای تامین زیرساخت‌های اربعین در دهلران

فرماندار دهلران از اختصاص سه میلیارد ریال برای تامین زیرساخت‌های اربعین و نحوه خدمات‌رسانی به زائران در شهر دهلران خبر داد.

تخصیص سه میلیارد ریال برای تامین زیرساخت‌های اربعین در دهلران

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سید حسینعلی موسوی در نشست ستاد اربعین این شهرستان اعلام کرد: شهرداری دهلران باید اقدامات لازم در خصوص تامین زیرساخت‌های مکان‌های پذیرایی از زائرین اربعین در ورودی شهر دهلران انجام دهد.

موسوی با تاکید بر ضرورت شتاب بخشی در خدمات‌رسانی به زائران اربعین در مسیرهای رفت و برگشت از شهرستان گفت: این شهرستان یکی از محورهای اصلی تردد زائران برای رسیدن به مرز مهران است که بر همین اساس برنامه‌‌ریزی‌های لازم برای استقبال، اسکان و پذیرایی از آنان باید در دستور کار قرار گیرد.

وی فراهم کردن زیرساخت‌ها و مکان های اسکان برای زائران را مهم دانست و افزود: همه دستگاه‌های عضو ستاد باید با برنامه ریزی و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها در جهت آماده سازی ایستگاه‌های پذیرایی و محل‌های اسکان همت کنند.

فرماندار دهلران از آمادگی شهرستان دهلران برای استقبال و پذیرایی از زائران اربعین خبر داد و اضافه کرد: مسئولان و مردم در شهرستان همچون سال های گذشته آماده ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات هستند.

انتهای پیام/اس

اختصاص اعتبار جهت تامین زیر ساخت های اربعین در دهلران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.