برگزاری همایش آموزشی و تمرین مدیریت بحران شهرستان های استان یزد با عنوان غدیر ۳

همایش آموزشی و تمرین مدیریت بحران شهرستان های استان یزد با عنوان غدیر ۳ به مدت دو روز در شهرستان بافق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  مهدی دهستانی دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بافق گفت: همایش آموزشی و تمرین ستادی شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان های استان با عنوان غدیر ۳ به مدت دو روز با حضور 300 نفر در شهرستان بافق برگزار شد.

 دهستانی افزود : از این تعداد 260 نفر فرماندارن، بخشداران، شهرداران و مدیران ادارات ،اعضای شورای مدیریت بحران، و 40 نفر اساتید و مدیران کل استان و ارزیابان دوره بودند.

وی هدف از برگزاری این همایش را افزایش آمادگی و آگاهی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران در سطح شهرستان های استان عنوان کرد.

دهستانی همچنین ضمن تقدیر از زحمات شهرداری، شرکت سنگ آهن مرکزی و دانشگاه پیام نور خاطر نشان کرد: کارگاههای آموزشی و تمرین ستادی شورای هماهنگی مدیریت بحران نیز در محل دانشگاه پیام‌نور و سالن همایش های آهنشهر برگزار شد.

وی با اشاره به مانور اطفاء حریق و تخلیه اضطراری در هتل نیکان اظهارداشت: به پیشنهاد مسئول مرکز عملیات اضطراری ستاد بحران استان و با تایید فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بافق، مانور لحظه صفر در حاشیه این مراسم برگزار شد .

وی بر اجرای مانورهای متعدد در آینده نزدیک برای ارتقاء تاب آوری دستگاه های امدادی تاکید کرد.

انتهای پیام/ ی

برگزاری همایش آموزشی و تمرین مدیریت بحران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.