معاون امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری:

آمریکا در مبارزه با تروریسم دروغ می‌گوید/مدیران ‌قدر جوانان را بدانند

معاون امور بین‌الملل دفتر رهبر انقلاب با اشاره به اینکه آمریکا در نابودی داعش نقشی ندارد، گفت: آمریکا توجیهی برای حضورش در غرب آسیا ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، آیت الله محسن قمی امشب در مرامس سالگرد سردار شهید مدافع حرم اسماعیل حیدری در امام‌زاده ابراهیم (ع) آمل با بیان اینکه شهدا همیشه در تاریخ اسلام زنده هستند و راه‌شان ادامه دارد، اظهار داشت: آنها با نثار خون‌شان در راه خدا موجب تداوم و شکل‌گیری انقلاب اسلامی شده تا اکنون بسیاری از کشورهای اسلامی از این انقلاب الگو بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به حمله‌های مستکبران به اماکن مذهبی اهل بیت(ع) می‌خواهند یاد این بزرگواران را از میان مردم برده و مسیرشان را کور کنند، اظهار داشت: مدافعان حرم و رزمندگان ما در سوریه و عراق راه خوبی را تشخیص داده و با بصیرت والایشان این راه را یافتند.

قمی با اشاره به اینکه رزمندگان ما با مقاومت ارزشمند خود نشان دادند ایستاده هستیم و شهدای مدافع حرم نیز همان مسیر حماسه‌سازان عاشورا را ادامه دادند، افزود: امروز مسئله ولایت‌مداری و تبعیت از رهبری از مرز ایران گذشته و در جهان اسلام ترویج یافته و ولایت پرتو خود را نشان می‌دهد.

معاون امور بین‌الملل دفتر  رهبرمعظم انقلاب ادامه داد: پیام شهدا مرزها را در نوردید و در جهان پیچیده است به گونه‌ای که همه پیروزی‌ها به سبب تبعیت از ولایت است بنابراین ضرورت دارد از این ولایت پیروی کنیم.

وی با بیان اینکه ما همانند افرادی در کنار چشمه ایستاده هستیم و قدر آن را به درستی نمی‌دانیم که نیاز است در مسیر ولایت گام برداریم، گفت: روحیه شهادت‌طلبی مردم ایران گسترده و ترویج یافته و اگر می‌خواهیم خط رسالت، انقلاب و راه شهدا ادامه پیدا کند باید به قوی کردن ولایت‌پذیری خود بپردازیم.

قمی اضافه کرد: ولایت‌پذیری شهدا را به میدان نبرد کشانده و دشمن می‌خواهد همین فرهنگ را لطمه بزند بنابراین ما باید مراقب باشیم و بدانیم شهدا اجر بسیاری نزد خداوند متعال دارند.

معاون امور بین‌الملل دفتر رهبری انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا در مبارزه با تروریسم دروغ می‌گوید و در نابودی داعش نقشی ندارد، تصریح کرد: آمریکا توجیهی برای حضورش در غرب آسیا ندارد و پیروزی بر داعش به سبب وجود نیروهای منطقه است.

وی با تاکید براینکه امروز ارتش بین‌المللی در منطقه به وجود آمده که زیبایی‌های بسیاری خلق کرده و لرزه بر اندام آمریکا و صهیونیست می‌اندازد، اظهار داشت: آمریکایی‌ها تلاش می‌کردند با جنگ‌های نیابتی نگذارند گفتمان انقلاب پیش رود، اما الان دخالت مستقیم داشته و آخرین ترکش آنها که همان حضور نظامی است به نتیجه نرسید.

قمی با بیان اینکه اسرائیل احساس می‌کند در خط مقدم جبهه او، تنها حزب‌الله لبنان نیست و از این وحشت دارد، اضافه کرد: امروزه مدیران کشور باید قدر جوانان را بدانند که انقلاب ما به سبب آنکه به جوانان اهمیت داد توانست پیام خود را منتفل کند و توجه به جوانان ضرورت امروز کشور است.

انتهای پیام/ب

معاون امور بین‌الملل دفتر رهبر انقلاب در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.