در سالروز ورود ازادگان سر افراز به کشور،

اسارت در کربلا رمز ماندگاری این نهضت الهی

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان با تاکید بر اینکه اسارت خاندان امام حسین (ع) در کربلا راز ماندگاری این نهضت الهی است گفت: حیات و ممات آزادگان سر افراز هشت سال دفاع مقدس حیات و ممات آل محمد(ص) می باشد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان به مناسبت سالروز ورود ازادگان سر افراز به کشور در مراسم تجلیل ازآزادگان سیستان و بلوچستان اظهار داشت : من خداوند متعال را سپاسگزارم که اولین دیدار رسمی بنده بعد از ورود به این استان با جمع ملکوتی است که عمر خود را در راه جهاد خدا وند سبحان گذرانده اند.

وی افزود: شما نمونه بارز کسانی هستید که در راه خدا با مال و جان خود جهاد کرده اید و باعث سرافرازی انقلاب اسلامی شده اید.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد : در فرازی از زیارت عاشورا داریم که این نهضت الهی در هر زمان و مکانی جاری و ساری است و این اسارت در کربلا بود که پیام عاشورا را در همه دوران ها ماندگار کرد .

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اینکه حیات و ممات شما عزیزان حیات و ممات آل محمد (ص) است افزود: با حضور در جمع شما عزیزان هدیه بزرگی گرفتم و این برای بنده جهت ادامه خدمت در این استان خوش یوم می باشدچون در جمع شما مجاهدان راستین در راه خدا قرار گرفتم .

درادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسینی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شهیدان زیادی داشتیم که در اسارت مانند حضرت رقیه (س) جان خود را از دست دادند.

 حجت الاسلام والمسلمین "حسینی"تصریح کرد: کار شما در هشت سال دفاع مقدس جانانه بود و با تمام وجود از این مرز و بوم دفاع کردید و تمام هستی خود را در همان راه امام حسین (ع) خرج کردید. 

وی ادامه داد: شما مشکلات و و مصائب بزرگی را در زمان اسارت تحمل کردید و چون کار شما معامله با خداوند متعال می باشد در تاریخ جاودانه خواهد ماند.

وی افزود: ایمان به خدا و ایمان به رسول خدا و مجاهدات در راه خداوند متعال همان تجارت پر سودی است که در قرآن کریم آمده است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان گفت: خداوند متعال دوست می دارد کسانی را که مانند کوه در احیاء دین اسلام و دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت ایثار گری می کنند و اجر و پاداش این کار بزرگ بهشت رضوان الهی است.


انتهای پیام/ع

26 مرداد سالروز ورود غرور افرین  آزادگان به کشور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار