صادقى: مستحق برد بوديم/پشتک زدن چه ایرادی دارد؟

مربى تيم فوتبال سايپا گفت :تيم ما مستحق برد بود و توانستيم 3 امتياز را كسب كنيم.

صادقى: مستحق برد بوديم/پشتک زدن چه ایرادی دارد؟به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ابراهیم صادقی پس از پایان دیدار برابر استقلال گفت: به نظرم بازی بسیار خوبی بود و تیم ما خیلی خوب بازی کرد و کاملا مسلط بود. ما تا دقیقه 30 موقعیت ،90 80 درصدی داشتیم اما بعدش استقلال تا پایان نیمه اول بازی را در دست گرفت اما در نیمه دوم با صحبت هایی که در رختکن انجام شد تيم ما خيلى بهتر بازى كرد و ما معتقدم مستحق برد بودیم.البته استقلال هم فشار زيادى به تيم ما وارد كرد

او درباره اينكه دايى مى تواند براى اين تيم قهرمانی بياورد يا خير بيان كرد :هفته چهارم و خيلى زود است كه درباره قهرمانی صحبت كنيم .اما ما خوشحالیم که تیم ما علاوه بر آنکه نتیجه می گیرد خوب فوتبال بازی می کند و این ما را به آینده امیدوار می کند. مهمترین چیز این است که بچه هاى ما این روند را تا پایان لیگ حفظ کنند .اميدررام خدا همبه ما كمك كند و من مطمئنم تیم ما حرف های زیادی برای گفتن دارد.

صادقی در رابطه با داور این دیدار نیز گفت: درباره داوری من نمی توانم نظر بدهم و فاصله هم زیاد است و کارشناسان داوری باید در این خصوص صحبت کنند.

او درباره شادی گل مهاجم تیم سایپا گفت: من خوشحالی بعد از گل محمد عباس زاده را ندیدم و ما هم داشتیم خوشحالی می کردیم. پشتک زدن مگر چه عیبی دارد! به هر حال نباید بازيكنان كارى كنند كه هواداران نيز تحريك شوند اماخوب وقتی بازیکنی گل می زند طبیعتا خوشحالی می کند.

انتهای پیام/

صحبت های صادقی پس از برد مقابل استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار