انتصاب امام جمعه جدید شهرستان ایوان

مسئول دفتر امام جمعه ایوان گفت:هفته آینده مراسم تودیع و معارفه امام جمعه ایوان با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود و حجت الاسلام علی حیدری به عنوان امام جمعه جدید این شهر منصوب خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،جوهر خانزادی اعلام کرد: حجت الاسلام حیدری چهره ای آشنا برای اهالی شهرستان ایوان است، وی پیشتر نیز یک دوره چهارساله عهده دار سمت امامت جمعه شهرستان ایوان بوده است.


وی گفت: حجت الاسلام حیدری دارای تحصیلات حوزوی مقطع دکتری و رئیس پژوهشکده حوزه علمیه قم است.


خانزادی اظهار کرد: مراسم تودیع و معارفه امام جمعه ایوان روز پنجشنبه دوم شهریور ماه جاری در نشست شورای اداری با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان این شهرستان صورت می گیرد و پس از پایان جلسه در مسجد جامع ایوان و در حضور مردم این تودیع و معارفه برگزار می شود.


 حجت الاسلام علی محمد لروند به مدت چهار سال امامت جمعه شهرستان ایوان را به عهده داشتند و اکنون به عنوان نماینده ولی فقیه در شهرستان کنگاور به خدمت مشغول می شوند.


وی با مدرک کارشناسی ارشد به تدریس و تربیت شاگردان در حوزه های علمیه آشتیان، آبدانان، نهاوند، پلدختر، ایوان و دانشگاه های آموزش عالی و دولتی، پیام نور، غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی پرداخته است.

 

انتهای پیام.ع

معرفی امام جمعه جدید ایوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.