دمای هوا در اردبیل افزایش می یابد

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از امروز در سطح استان اردبیل جوی پایدار حاکم شده و شاهد افزایش چند درجه‌ای دما نسبت به روزهای گذشته خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دولتی‌مهر، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به آخرین وضعیت هوای استان اردبیل، اظهار کرد: با گذر امواج نسبتا ناپایدار از سطوح میانی جو و همراه شدن آن با جریانات خنک سطح زمین، در برخی از مناطق استان اردبیل بارش باران را شاهد بودیم.

وی افزود: بارش به وقوع پیوسته در مناطق مختلف استان به صورت رگبار موقتی با رعد و برق پراکنده بوده که با وزش بادهای تند لحظه‌ای نیز همراه شد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: بارش باران در عصر روز پنجشنبه باعث غافل‌گیری بسیاری از مسافران در بیست و ششمین روز از ماه مرداد شده و طراوت خاصی را به نقاط مختلف استان اردبیل بخشید.

دولتی‌مهر اضافه کرد: با گذر این موج از امروز در سطح استان جوی پایدار حاکم شده و شاهد افزایش چند درجه‌ای دما نسبت به روزهای گذشته خواهیم بود.

وی بیان کرد: برای روز جمعه در مناطقی از استان مه صبحگاهی پیش‌بینی شده و در طول روز آسمانی صاف همراه با افزایش نسبی دما را مشاهده خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/ح

امروز آسمان استان اردبیل صاف و آفتابی خواهد بود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.