بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان:

اخراج اشتباه در بازی با پارس دو امتیاز از ما گرفت

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: اخراج اشتباه در بازی مقابل پارس جنوبی دو امتیاز حساس را از ما گرفت، اما خدا را شکر امروز سه امتیاز حساس این بازی را کسب کردیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید آقایی دیشب پس از پیروزی تیمش در دربی نصف‌جهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی بود و تیم ما خوب بازی کرد و موقعیت‌های خوبی را خلق کردیم، خدا را شاکرم که در این مسابقه پیروز شدیم.

وی افزود: نیاز داشتیم که سه امتیاز این بازی را کسب کنیم که این اتفاق رخ داد؛ تیم ما تغییرات زیادی داشته است و نیاز به زمان دارد تا به هماهنگی برسد اما با پیروزی در این بازی شرایط‌‌مان بهتر شد و با پیروزی در بازی بعدی که خیلی به آن احتیاج داریم به نوار پیروزی‌ها دست خواهیم یافت.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد حریف نیز تصریح کرد: به حریف هم تبریک می‌گویم، مربی بسیار بزرگی دارند؛ به سرمربی آن‌ها نیز تبریک می‌گویم، من دو سال خوب را در کنار قلعه‌نویی کار کردم.

وی در ادامه بیان داشت: معمولاً موقعیت‌های خوب را از دست نمی‌دهم اما در مورد موقعیتی که در اوایل بازی از دست دادم، یک لحظه بدنم در شرایط مناسبی قرار نداشت و توپی که با سر زدم، بیرون رفت.

آقایی در مورد بازی قبلی سپاهان نیز تأکید کرد: اخراج اشتباه در بازی قبلی باعث شد که ما دو امتیاز را از دست بدهیم؛ عادت دارم پیراهن هر تیمی را بپوشم با جان و دل برای آن بازی می‌کنم و سپاهان که همیشه یک تیم بزرگ بوده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.