پیام تسلیت لوپن به بازماندگان حمله بارسلون و درخواست برای بازگرداندن مرزها به اروپا

نامزد شکست‌خورده انتخابات فرانسه، ضمن ادای تسلیت به بازماندگان قربانیان حمله بارسلون اسپانیا، خواستار بازگشت مرزها به کشورهای اروپایی شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسپوتنیک، مارین لوپن – رئیس حزب جبهه ملی و کاندیدای سابق در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه – به خویشاوندان و بازماندگان قربانیان حمله با خودرو در بارسلون تسلیت گفت و بازگرداندن مرزها به کشورهای عضو اتحادیه اروپا را خواستار شد.

لوپن بر اهمیت مبارزه با تروریسم در سراسر جهان و نیز صدور کارت «اس» -- نشانی که نیروهای پلیس برای شناسایی افراد تهدیدکننده امنیت ملی استفاده می‌کنند – برای کشورهای مبدا این حملات تاکید کرد.

وی گفت: «تروریسم تکفیری اکنون بیش همیشه قابل مشاهده است. اما مسئله این نیست که به آن عادت کنیم. بر عکس، هر حمله، هر جانی که گرفته شود و یا دچار آسیب شود باید عزم ما را برای ریشه کن کردن این وحشی‌گری جزم کند. هر زمانی که نتوانیم این را به زبان بیاوریم، پیشرفتی صورت نگرفته است. مهم است که مرزها را به کشورهایمان – کشورهای عضو اتحادیه اروپا –برگردانیم.»

روز پنجشنبه، یک ون در مرکز بارسلون به سوی عابران پیاده حمله کرد. مقامات اسپانیا کشته شدن 13 نفر و زخمی شدن بیش از 50 نفر در پی این حادثه را تایید کردند. پلیس اسپانیا این حمله را تروریستی خوانده است.

گروه تروریستی داعش مسئولیت انجام این حمله را به عهده گرفته است.

بر اساس گزارش‌های رسانه‌های محلی، کارلس پوجدمون – رئیس دولت خودمختار کاتالونیا – دستگیری 2 مظنون در ارتباط با این حمله را تایید کرده است. یکی از مهاجمان در حمله با ون در تیراندازی پلیس به هلاکت رسیده است.

انتهای پیام/

تسلیت لوپن به بازماندگان قربانیان حمله بارسلون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار