والیبال قهرمانی امیدهای جهان – مصر،

ایران – آرژانتین/ رویارویی سیچلو با هموطنانش در قاهره

تیم ملی والیبال امید ایران امشب در نخستین دیدار خود در نبرد جهانی مصر به مصاف تیم ملی والیبال آرژانتین خواهد رفت.

ایران – آرژانتین/ رویارویی سیچلو با هموطنانش در قاهرهبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های والیبال قهرمانی امیدهای جهان از امروز به میزبانی قاهره آغاز خواهد شد و تیم ملی زیر 23 سال ایران در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها امشب به مصاف تیم ملی امید آرژانتین خواهد رفت.

تیم ملی والیبال امید ایران با قهرمانی در مسابقات زیر 23 سال آسیا جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را بدست آورد و از امشب مسابقات خود را آغاز خواهد كرد. دیدار دو تیم والیبال ایران و آرژانتین از ساعت23:30 به وقت ایران آغاز خواهد شد.

نكته جالب توجه جدال دو تیم ایران و آرژانتین، حضور خوان سیچلو، سرمربی آرژانتینی روی نیمكت تیم ملی والیبال ایران است كه جذابیت‌ها این نبرد را بیشتر می‌كند زیرا سیچلو باید شاگردانش را مقابل بازیكنان هموطنش به میدان بفرستد.

تیم ملی امید ایران كه روز یكشنبه به مصر رسید در این چند روز سه دیدار دوستانه مقابل  تیم‌های ژاپن ، الجزایر و برزیل برگزار كرد و در هر سه مسابقه به پیروزی رسید تا برای حریفاش خط و نشان كشیده باشد.

سومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال جهان از 27 مرداد تا پنجم شهریورماه به میزبانی قاهره پایتخت مصر برگزار می‌شود و تیم ملی زیر 23 سال ایران برای سومین بار در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

انتهای پیام/

جدال با آرژانتین اولین گام امیدهای ایران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار