امام جمعه سیرجان مطرح کرد؛

لزوم افزایش قدرت دفاعی برای نظام اسلامی

امام جمعه سیرجان گفت: لازم است با ناامنی هایی که آمریکا و نوکرانش در منطقه ایجاد کردند توان نظامی را در مقابله با هر حرکت دشمن مد نظر داشته باشیم.

لزوم افزایش قدرت دفاعی برای نظام اسلامیبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان گفت: هیاهوی رسانه های غربی علیه مصوبه مجلس شورای اسلامی در مقابله به مثل آمریکا، نشانه ترس قدرت های بزرگ از توان موشکی ایران است.


وی اظهار کرد: مصوبه مجلس شورای اسلامی مقابله به مثل و جواب مصوبه مجلسین آمریکا در رابطه با تحریم های نابجا و نقض برجام است و ضرورت بالا بردن توان موشکی پاسخ خوبی برای استکبار جهانی بود.


حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه آمریکا همیشه مخالف اسلام و مسلمانان است به سالروز کودتای 28مرداد در سال 1332 اشاره کرد و گفت: مرحوم آیت الله کاشانی به همراهی مصدق نهضت ملی صنعت نفت را کلید زد که پیروزی بزرگی بود.


وی ادامه داد: اما اعتماد مصدق به آمریکا موجب شد که این پیروزی بزرگ به کام ملت ایران تلخ شود و منجر به کودتای 28 مرداد و بازگشت شاه به ایران شد.


خطیب جمعه سیرجان، تهدید، ترورها، کودتای نظامی، جنگ تحمیلی علیه ملت ایران و توطئه ها و تحریم ها را نشانه خصومت و دشمنی دستگاه حاکمه آمریکا علیه ملت ایران پس از تاسیس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: لازم است دقت کنیم هیچگاه اعتماد به آمریکا نداشته باشیم که هرجا اعتماد به وجود آمد ضربه خورده ایم.


حجت الاسلام حسینی، جنایات تروریست های داعش با همدستی آل سعود و آمریکا را در منطقه محکوم و از سکوت جامعه بین المللی و سازمانهای حقوق بشر در شیوع بیماری وبا در یمن و ادامه جنایات آل سعود انتقاد کرد و گفت: حاکمیت جهانی که امروز شعار حقوق بشر را می دهد پاسخگوی مسئولیت خود نیست.


وی با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، آزادگان را نشانه ایثار و مقاومت ملت ایران دانست و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حججی این شهید را الگوی تقوا و مقاومت عنوان کرد و افزود: دشمنان شکست خورده روحیه ایثار، مقاومت و تقوای جوانان ما هستند و پیشرفته ترین سلاحهای نظامی شکست خورده این روحیه ها است.


امام جمعه سیرجان به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) نیز اشاره کرد و بر ازدواج آسان و فراهم کردن زمینه ازدواج برای جوانان تاکید کرد.


وی رفع مشکلات و شرایط مناسب ازدواج را از وظایف والدین و مسئولان دانست و گفت: ازدواج بموقع آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد.

 

انتهای پیام/س

 

افزایش قدرت دفاعی برای نظام اسلامی ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺫﻟﺖ ﻣﻠﺖﻫﺎﺳﺖ و برجام ملت ایران متاسفانه را ذلیل کرد و هیچ دستاوردی هم نداشت
آخرین اخبار