رئیس اتاق بازرگانی ولژسکی:

اعلام آمادگی اتاق بازرگانی ولژسکی برای ایجاد کسب و کار مازندرانی‌ها در این شهر

رئیس اتاق بازرگانی ولژسکی گفت: آمادگی هرگونه ایجاد کسب و کار از سوی مازندران در شهر ولژسکی استان ولگاگراد روسیه را دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ولادیمیر گلوخوف رئیس اتاق بازرگانی ولژسکی استان ولگاگراد روسیه در نشست هیئت اقتصادی و فعالان اقتصادی مازندران با شهردار ولژسکی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای توسعه کسب و کار در ولژسکی فراهم شد، گفت: تجارت بین ایران و ولگاگراد روسیه را خوشحال کننده و روبه رشد است.

وی افزود: مذاکرات ما با اتاق بازرگانی مازندران و بخش خصوصی به یک رسم تبدیل شده و علاقه ما به همدیگر رو به رشد و متقابل است.

رئیس اتاق بازرگانی گفت: قرارداد‌ها و توفقات خوبی با هم داشته ایم و تجارت بین کشورهایمان روبه رشد و خوشحال کننده و توافق منعقد شده بین مازندران و ولژسکی عملیاتی است.

ولادیمیر گلوخوف افزود: از کل استان ۷۵۰ هزار تن غلات به سمت ایران بارگیری شد و در شش ماه نخست سال ۲۰۱۷ شش فقره حمل و بارگیری کالا به ایران ارسال شد.

وی گفت: تنوع سازی محصولات ارسالی نیز انجام می‌شود واین نشان می‌دهد که توافقات صورت گرفه مفید بوده و ما را به عملیات واقعی می‌رساند و برای افزایش حجم کالا‌ها ملاقات‌ها و دیدار‌ها باید ادامه یابد.

رئیس اتاق بازرگانی ولژسکی وظیفه اتاق بازرگانی مازندران و ولژسکی را مهم برشمرد و گفت: ۱۰ هزار واحد کسب و کار در ولژسکی وجود دارد و زیرساخت‌های لازم برای کسب و کار در شهر ایجاد شده است.

ولادیمیر گلوخوف افزود: ده‌ها شرکت با سرمایه گذاری خارجی در شهر ولژسکی فعال است و روابط خوبی با بخش موثر کشور‌های ایتالیا، آلمان داریم و اتاق بازرگانی آماده هرگونه کسب و کار از سوی مازندران در ولژسکی است.


انتهای پیام/آ


فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای توسعه کسب و کارمازندرانی‌ها در ولژسکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار