پربازدید‌های وبگردی؛

معمای پنهان کباب 4 هزارتومانی/آشگردهای پيچيده برای كلاهبرداری با چک/پُست عجیب آزاده نامداری درباره وداع/کشف اسرار مواد روانگردان داعش

در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

معمای کباب و جوجه کباب 4000 تومانی/آگهی عجیب زن ثروتمند سعودی برای شوهریابی!/پُست عجیب آزاده نامداری درباره وداع!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

رشد قارچی عرضه غذاهای ارزان قیمت/ معمای کباب و جوجه کباب 4000 تومانی

در غذاهای ارزان قیمت از مواد غذایی بی کیفیت، فاسد و فضولات گوشت استفاده می شود و ارائه آن بدون بسته بندی مجهز به علامت های استاندارد، غیرقانونی است.

پُست عجیب آزاده نامداری درباره وداع! +عکس

در پی حواشی بی‌پایان آزاده نامداری، وی پستی را با محتوای وداع منتشر کرد.

آگهی عجیب زن ثروتمند سعودی برای شوهریابی!

این زن عربستانی برای کسانی که مایل به ازدواج با او باشند، شرط گذاشته که نمی خواهد بچه دار شود و تمایل دارد که پسرش از همسر اولش را بزرگ کند.

مردم جهان به پوتین بیشتر اعتماد دارند یا ترامپ؟

نظرسنجی جدید «پیو ریسرچ سنتر» آخرین دیدگاه مردم کشورهای مختلف جهان نسبت به روسیه و شخص "ولادیمیر پوتین" را نشان داده است.

دختر گمشده یک ماه با آب و توت زندگی کرد+عکس

درحالی که تنها یک نفر امید داشت او هنوز زنده باشد، لیزا در کنار یک جاده روستایی توسط زنی که ابتدا او را با یک گوزن اشتباه گرفته بود، پیدا شد.

با این عادت‌ها مغزتان را جوان نگه دارید

خوشبختانه شواهد علمی نشان داده که شما می‌توانید فرایند پیری مغز را با ایجاد تغییراتی در سبک زندگی‌تان به تعویق بیندازید.

گربه ای که به تنهایی یک نوع پرنده را منقرض کرد!

این پرنده نخستین بار توسط یک نگهبان فانوس دریایی به نام "دیوید لیال" نامگذاری و شناسایی شد. او گربه ای به نام "تیبل" داشت که عادت داشت تا هر روز چند لاشه از این پرنده را برای او بیاورد.

توصیه‌های دزد حرفه‌ای به مشتریان بانک!

شگرد سرقتشان هرچند نخ‌نما و تکراری بود، اما ابزاری که برای سرقت استفاده می‌کردند تا حدودی خاص و منحصر به فرد بود.

غذاهای نابِ جنوبی +طرز تهیه

نام غذای جنوبی که می آید، نخستین غذاهایی که به ذهن آدم می رسند سمبوسه، سوسیس بندری، قلیه ماهی و فلافل هستند. بوی ماهی های جنوب و فلفل زیاد نیز معرف این غذاها هستند.

کشف اسرار مواد روانگردان داعش!

محققان و پژوهشگران اسرار ماده ای را که گروه تروریستی داعش از آن برای تشویق عناصر خود به انجام جنایت استفاده می کند، کشف کردند.

انتهای پیام/

اخبار پربازدید امروز سرویس وبگردی 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.